مشاور انتخاب رشته کنکور آنلاین به شما کمک می کنه تا اولا علایق و استعداد خودتون رو پیدا کنید. ثانیا با توجه به رتبه ای که به دست اوردین بهترین انتخاب رشته ممکن رو براتون انجام میده. هر کجای ایران که باشید میتونید به مشاوره انتخاب رشته آنلاین دسترسی داشته باشید. مرکز مشاوره دکتر معین الدین، امکان مشاوره انتخاب رشته در واتس اپ و به صورت آنلاین رو برای رشته های تجربی، انسانی، ریاضی، هنر، زبان و فنی حرفه ای فراهم کرده است.

خدمات مرکز مشاوره انتخاب رشته

  • انتخاب رشته به صورت دستی و کامپیوتری (برای به حداقل رسیدن خطاهای انتخاب رشته)
  • تست های سه گانه روان شناسی (MBTI و هالند-استرانگ و DISC)
  • جلسات مشاوره فردی و خصوصی با داوطلب
  • تحلیل دقیق کارنامه فرد
  • محاسبه میزان قبولی هر فرد در رشته های مورد نظر
  • چیدمان درست رشته های دانشگاهی
  • معرفی کامل دانشگاه ها و رشته ها
  • بررسی علایق و روحیات دانش آموزان
  • بهترین انتخاب های محل و رشته
  • معرفی رشته های پر درآمد و بازار کار هر رشته

صرفه جویی در وقت و هزینه و مشاور انتخاب رشته کنکور آنلاین

مشاور انتخاب رشته کنکور آنلاین به صرفه جویی در وقت و هزینه شما کمک می کنه. از آن جایی که برخی داوطلبان به مشاوران خبره انتخاب رشته دسترسی ندارند مشاوره آنلاین انتخاب رشته بهترین گزینه برای آنهاست. خدماتی که شما دانش آموزان در این نوع مشاوره دریافت می کنین با نوع حضوری هیچ تفاوتی نداره. در جلسات مشاوره آنلاین به کلیه سوالات شما جواب داده میشه. حتی والدین شما هم می تونن سوالات خودشون رو از مشاور انتخاب رشته کنکور آنلاین بپرسن.

اهمیت قضیه و مشاور انتخاب رشته کنکور آنلاین

مشاور انتخاب رشته کنکور آنلاین به شما داوطلبان کمک می کنه تا بتونین بدون نگرانی رشته دانشگاهی مورد نظر خود را انتخاب کنین و رفاه و آسایش آینده خودتون رو رقم بزنین. با مشاوره آنلاین کلیه داوطلبان شهرهای دور و نزدیک می تونن از تجربیات بهترین اساتید انتخاب رشته استفاده کنن. شما می تونین با مراجعه به صفحه مشاوره انتخاب رشته کنکور از نحوه و کیفیت مشاوره مرکز مشاوره دکتر معین الدین باخبر بشین و کلیه اطلاعات لازم رو بدست بیارین.  

مزایای مشاوره انتخاب رشته کنکور آنلاین

مشاور انتخاب رشته کنکور آنلاین در مقایسه با حضوری مزایای خیلی زیادی داره. امروزه به دلیل پیشرفت های فناوری و تکنولوژیک، مشاوره آنلاین انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری به صورت آنلاین کمک می کنه که شما داوطلبان بتونین در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنین. کلیه فرآیند های انتخاب رشته مثل تست های روانشناسی که باید برای انتخاب رشته بزنید به صورت اینترنتی از طریق سایت برای شما فعال میشه.

همچنین چینش کدرشته محل ها به همراه احتمال قبولی بر اساس کارنامه های سال قبل براتون محاسبه میشه و به صورت پی دی اف بر روی واتس اپ شما ارسال میشه.

خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور در واتساپ و تلگرام

مشاور انتخاب رشته کنکور آنلاین به صورت مشاوره انتخاب رشته در واتساپ و مشاوره انتخاب رشته در تلگرام از دیگر خدمات مرکز مشاوره معین الدین محسوب میشه. خدمات مشاوره این مرکز در سه مرحله صورت می گیره. بعد از انتشار کارنامه سراسری و اعلام نتایج داوطلبان است. قابلیت انتخاب رشته با کنکور و بدون کنکور در این مرحله انجام می گیره. با توجه به رتبه کسب شده، مشاورین این مرکز به داوطلب راه حل های کاربردی رو ارائه میدن. آن دسته از داوطلبانی که رتبه مجاز رو کسب کرده ان می تونن با توجه به ظرفیت پذیرش در هر یک از گروه ها، رشته دانشگاهی خودشون رو انتخاب کنن. مشاورین در مورد نحوه استفاده از دفترچه اطلاعات لازم رو در اختیار داوطلبان قرار میدن.

خدمات آنلاین مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری

  • در واتساپ
  • در تلگرام
مشاور تحصیلی انتخاب رشته کنکور آنلاین

نقش مشاورین در ارائه خدمات کاربردی

مشاور انتخاب رشته کنکور آنلاین در راه یابی داوطلب به دانشگاه نقش یک تسهیل گر و هدایت کننده داره. در واقع مهم ترین نتیجه ای که این مرکز مشاوره دنبال می کند، کمک به راه یابی داوطلبان به دانشگاه و تحصیل در رشته مورد نظر است. لازم است مشاورین که از علایق، هوش و استعداد داوطلبان و ویژگی های شخصی اونا با خبر بشن. برای این کار داوطلبان باید در 3 آزمون روانشناسی MBTI و هالند-استرانگ و دیسک به صورت آنلاین شرکت کنند و نتایج این آزمون ها توسط مشاوران ما بررسی بشه.  این امر موجب میشه تا مشاوران انتخاب رشته بتونن به بهترین شکل ممکن به داوطلبان کمک کنن.

بهترین مشاوره تحصیلی

مشاور به شما کمک می کنه که بتونین مطابق شرایط دلخواه خود رشته دانشگاهی خودتون رو انتخاب کرده و اقدامات لازم رو انجام بدین. علایق، استعداد و شخصیت داوطلب در این زمینه عوامل تاثیرگذاری هستن که نباید نادیده انگاشته بشن. به همین دلیل فقط رتبه و کارنامه عوامل تاثیرگذاری نیستن. از هر داوطلب آزمون های روانشاسی مختلفی به عمل میاد. براساس این آزمون ها میشه مسیر موفقیت هر داوطلب رو مشخص کرد. علاقه و استعداد رو در تعیین مسیر تحصیلی نباید نادیده گرفت. بر طبق آخرین تحقیقات روانشناختی، علاقه براساس استعداد به وجود میاد. وقتی شما در درسی استعداد داشته باشین به طور حتم بهش علاقمند میشین.

اهمیت انتخاب رشته درست

انتخاب رشته دانشگاهی براساس علاقه و استعداد عامل مهمی در ورود شخص به دانشگاه محسوب میشه. هر چقدر که این کار به درستی انجام بشه به همان اندازه میشه موفقیت های بعدی رو پیش بینی کرد. امروزه در جامعه شاهدیم که بسیاری از افراد در شغلی به غیر از رشته تحصیلی خود کار می کنن و این قضیه موجب ایجاد تناقض و تضادهایی در زندگی شخص میشه. بنابراین انتخاب رشته براساس علاقه، استعداد و روحیات موجب میشه که شخص بتونه موفقیت های بعدی رو در آغوش بگیره. اگر می خواهید با یک انتخاب رشته موفق سریع به دانشگاه بروید با مرکز مشاوره معین الدین تماس گرفته و کار رو به صورت جدی شروع کنین.

مشاوره این مرکز در همه رشته ها صورت می گیره. داوطلبان رشته های علوم تجربی، ریاضی، انسانی و هنر و فنی حرفه ای می تونن از تجربیات و تخصص مشاورین این مرکز استفاده کنن. انتخاب اصولی رشته دانشگاهی موجب میشه تا بتونین مطابق روحیات خود در دانشگاه تحصیل کنین.