مزایای مشاوره انتخاب رشته تلفنی:

    یکی از اساسی ترین کارهایی که پس از اعلام نتایج کنکور باید انجام شود؛ مشاور انتخاب رشته کنکور تلفنی است. زمانی که دانش آموزان و والدین آن ها با استرس و اضطراب درگیر هستند؛ مشورت و صحبت با یک صاحب نظر و متخصص می تواند به برقراری آرامش و گرفتن تصمیم درست بسیار کمک کند. از این رو در این مقاله راجع به این مهم بحث خواهیم کرد و اهمیت این موضوع را تشریح می کنیم. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این خصوص تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته
مشاوره تحصیلی انتخاب رشته

مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری:

    پس از این که نتایج و رتبه های کنکور اعلام شد؛ داوطلبان تا حدود 10 روز فرصت دارند تا انتخاب رشته خود را به سازمان سنجش اعلام کنند. در این فرصت دانش آموزان می توانند با مشاور انتخاب رشته کنکور تلفنی، مطابق با علایق خود و شرایط موجود انتخاب رشته کنند. سازمان سنجش در این بازه امکان سه بار ویرایش را به هر داوطلب داده است ولی پس از پایان زمان انتخاب رشته، دیگر فرصت برای اصلاح وجود ندارد. ضمن این که ترتیب انتخاب رشته ی شما بر اساس علاقه مندی شما می باشد و با اولین گزینه ای که شما واجد آن باشید؛ سیستم قفل کرده و انتخاب های بعدی شما بررسی نمی شوند.

مشاوره انتخاب رشته کنکور تلفنی
مشاوره انتخاب رشته کنکور تلفنی

    شما عزیزان بهتر است از رشته و دانشگاهی که قصد انتخاب آن را دارید؛ آگاهی کامل داشته باشید. به طور مثال از شهریه دانشگاه های آزاد، پیام نور، نوبت دوم و … مطلع شوید و اگر امکان پرداخت آن را داشتید؛ انتخاب رشته کنید. هم چنین اگر قصد انتخاب دانشگاه های خارج از شهر خود را دارید؛ با وقوف کامل از شرایط حاکم نسبت به انتخاب رشته اقدام کنید. البته این ها نکاتی هستند که متخصصان و مشاوران مجموعه ی دکتر معین الدین به شما گوشزد خواهند کرد لذا جای نگرانی نیست.

دورهشهریهتعهدمحل تحصیل
روزانهنداردداردخود دانشگاه
شبانه (نوبت دوم)داردنداردخود دانشگاه
پردیس خودگردان (بین الملل)داردنداردممکن است در محلی غیر از دانشگاه باشد
غیر انتفاعی داردنداردخود دانشگاه
پیام نورداردنداردخود دانشگاه

مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، بهترین مرکز انتخاب رشته کنکور سراسری:

   مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، بهترین موسسه انتخاب رشته در ایران است. شما دانش آموزان عزیز و والدین محترمتان می توانید از خدمات این مجموعه بهترین استفاده را بکنید و نتیجه ی قابل قبولی عایدتان شود. نحوه ی عملکرد این مرکز به این صورت است که از داوطلب تست شخصیت و استعداد می گیرد و متناسب با فرد، رشته های مناسبش را به وی معرفی می کند. هم چنین با در نظر گرفتن رتبه داوطلب، امکان قبولی در رشته ها و دانشگاه های مختلف را تخمین می زند. سپس با صلاح دید شما، انتخاب رشته به صورت دستی و سیستمی صورت می گیرد. برای دریافت مشاوره ی تلفنی، نام و نام خانوادگی خود را به شماره ی ۰۹۱۰۰۸۴۸۵۸۱ ارسال کنید تا مشاوران مجرب و کاردان تیم دکتر معین الدین در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

خدمات مشاوره انتخاب رشته با تلفن همراه:

    در مدت زمان کوتاه انتخاب رشته یکی از بهترین گزینه ها برای گرفتن مشاوره، مشاور انتخاب رشته کنکور تلفنی است. یکی از نکاتی که مشاوران از داوطلبان می پرسند؛ علاقه ی آن ها به رشته ای خاص است. چرا که با داشتن علاقه به یک رشته و تلاش در آن زمینه، مسلما موفقیت به دست می آید. این در حالی است که اگر شما در بهترین رشته ی دانشگاهی تحصیل کنید ولی کوچک ترین علاقه ای به آن نداشته باشید؛ نه تنها پیشرفت نخواهید کرد بلکه به نا امیدی نیز دچار می شوید.

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور

    به طور کلی شما داوطلبان عزیز، 150 انتخاب دارید که با وارد کردن کد مربوط به هر رشته می توانید آن ها را بر اساس علاقه ی خود بچینید. این امر در ابتدا ساده به نظر می آید ولی ممکن است با قرارگیری در شرایط دچار سردرگمی شوید. به همین دلیل نیاز دارید تا کسی که در این امر با تجربه است؛ در کنار شما قرار گیرد. بهترین مشاور انتخاب رشته تلفنی رایگان، مرکز مشاوره دکتر معین الدین است که آماده ی ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد.

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تلفنی، سریع ترین و ایمن ترین روش انتخاب رشته:

    5 گروه آزمایشی در کنکور سراسری شامل، تجربی، ریاضی، انسانی، زبان و هنر هستند که هر کدام متقاضیان خاص خود را دارند. مشاور انتخاب رشته کنکور تلفنی، شما را در انتخاب مسیری درست راهنمایی خواهد کرد. تمامی این گروه ها بسته به علاقه ی متقاضی می توانند پربارترین رشته برای فرد باشند. ضمن این که دیگر این تصور که افراد زرنگ و با هوش به سراغ رشته های نظری می روند؛ منسوخ شده است. چرا که در طول تاریخ شاهد ظهور هنرمندان خلاق و مستعد بسیاری بوده ایم. با این دید و طرز تفکر، می توان افراد مستعد بسیاری را در رشته های مختلف پرورش داد و به جامعه معرفی کرد.

کلام آخر با والدین داوطلبان کنکور:

    والدین عزیز و محترمی که داوطلب کنکوری در منزل دارید؛ شما می توانید در این شرایط بهترین حامی و مشوق فرزندان خود باشید. اگر نمی توانید به عنوان مشاور عمل کنید؛ می توانید از خدمات مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری استفاده کنید . ضمن این که هرگز فرزند خود را از ادامه ی علاقه اش منع نکنید و به عبارتی آرزوهای خود را در قالب فرزندانتان پیاده سازی نکنید. نکته ای که ذکر آن در این مقاله خالی از لطف نیست این است که پس از تحصیل در دانشگاه های دولتی اگر تصمیم به مهاجرت گرفتید؛ باید دو برابر تحصیل در کشور خدمت کنید و یا با پرداخت هزینه ای، مدرک خود را آزاد کنید و سپس اقدام به مهاجرت نمایید .

مشاوره کنکور برخط تلفنی
مشاوره کنکور برخط تلفنی

    در پایان از همراهی صمیمانه ی شما عزیزان کمال تشکر را داریم. امیدواریم با مطالعه ی مقاله پیش رو توانسته باشید اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص مشاور انتخاب رشته کنکور تلفنی کسب کنید.