بهترین مشاوره کنکور در تهران کیست؟

بدون شک اولین چیزی که دانش آموزان تهرانی دنبال آن هستند، بهترین مشاور کنکور تهران است. مراکز مشاوره زیادی در تهران مشغول به کار هستند. هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خود را هم دارند. اما نکته مهمی که باید به یاد داشته باشید، انتخاب بهترین‌ها برای گرفتن بهترین نتایج است. اما چه می‌شود که یک موسسه کنکوری به بهترین در نوع خود تبدیل می‌شود؟ قطعا استفاده از روش‌های آموزشی نوین و رفع نیاز دانش آموزان تاثیر زیادی دارد. مرکز مشاوره آموتک به سبب ویژگی‌ها و خلاقیت بالا در ارائه جدیدترین روش‌های آموزشی، به شما در رسیدن به موفقیت کمک می‌کند.

مرکز مشاوره آموتک بهترین مشاور کنکور تهران

آموتک به عنوان بهترین مرکز مشاور کنکور حضوری در تهران، سالیان زیادی است که در زمینه کمک به دانش آموزان کنکوری فعالیت می‌کند. این مرکز، تحت نظر دکتر معین الدین فعالیت‌های خود را در زمینه‌های در زمینه مشاوره و برنامه ریزی کنکوری انجام می‌دهد.
فرقی ندارد که شما به دنبال بهترین مشاور کنکور هنر باشید یا دنبال دریافت مشاور کنکور ریاضی، مشاور کنکور تجربی یا مشاور کنکور انسانی باشید، مرکز مشاوره کنکور آموتک با مراحل زیر کنار شما است.

جلسات کوچینگ

اولین و مهم‌ترین بخش مربوط به آمادگی شما در کنکور، مربوط به آمادگی کافی برای شروع است. به همین منظور دکتر معین الدین به صورت هفتگی جلسات کوچینگ را تشکیل می‌دهد.

در این جلسات در مورد انگیزه برای ادامه راه، روش‌های تست زنی، روش‌های خلاصه برداری، نحوه درست مطالعه دروس و موارد دیگر بحث می‌شود. در این جلسات سوالات شما پاسخ داده می‌شوند.

این جلسات شامل 3 بخش ایجاد انگیزه، آموزش مهارت‌های ناب کنکوری و پرس و پاسخ‌های هفتگی است.

جلسات منتورینگ

در کنار کوچینگ، شما منتور شخصی خود را هم دارید. منتورها مشاوران خبره و کارآزموده‌ای هستند که در تمامی مراحل کنکور کنار شما بوده و هر شب از شما گزارش کار می‌خواهند.
منتورهای همراه شما خودشان نیز رتبه‌های برتر کنکور هستند. در نتیجه کاملا با شرایط شما آشنایی دارند. آن‌ها به طور مرتب با شما در ارتباط هستند. همچنین علاوه بر جلسات کوچینگ، جلسات هفتگی با منتور خود دارید.
در این جلسات پیشرفت‌ها و ناکامی‌های شما بررسی می‌شود، علت مشکلات درسی بررسی می‌شود و می‌توانید از نگرانی‌ها، مشکلات خود صحبت کرده و سوالات خود را نیز بپرسید.

در جلسات منتورینگ با توجه به تست و مصاحبه اولیه، وضعیت شما بررسی می‌شود و یک منتور با شما همراه می‌شود. منتور راهنمای قدم به قدم شما برای رسیدن به موفقیت است.

جلسات مشاوره تلفنی یا مشاوره حضوری کنکور در تهران به صورت هفتگی برگزار میشود. شما به صورت هفتگی با منتور خود جلسه داشته و می‌توانید سوالات و مشکلات خود را با او در میان بگذارید. منتور هفت روز هفته با شما در ارتباط بوده و به صورت روزانه نیز از شما گزارش کار می‌خواهد.

در واقع منتور کنار شما است تا شما را به موفقیت برساند. شاید گاهی از راه منحرف شده و یا دلسرد شوید؛ منتور کنار شما است تا این موارد را حل کرده و مطمئن شود که شما راه را درست می‌روید.

برنامه ریزی فردی

مگر می‌شود کنکوری باشید و برنامه ریزی برای درس خواندن نداشته باشید؟ قطعا همه به برنامه ریزی مخصوص خود برای رسیدن به موفقیت نیاز دارند.
تا چند سال گذشته، در مراکز کنکوری برای همه دانش آموزان بدون در نظر گرفتن رشته‌ و هدفی که دارند، برنامه ریزی کنکوری انجام می‌شد. اما حالا همه می‌دانیم که این روش‌ها کارساز نیست.
یک برنامه واحد برای همه مناسب نیست. مرکز مشاور کنکور آموتک به عنوان بهترین مشاور کنکور تهران، روی برنامه ریزی فردی تمرکز کرده است. برنامه ریزی‌ با توجه به نیازی که دانش آموز دارد و پیشنه تحصیلی، استعدادها و پایه‌ای که دارد، انجام می‌شود.
در این برنامه‌ها برای دقیقه دقیقه زمان شما برنامه ریزی می‌کنیم. به شما می‌گوییم که چند درس از کتاب‌ها را بخوانید و چه تعداد تست برای هر کدام نیز حل کنید.
البته موفقیت شما تنها به این برنامه ریزی بستگی ندارد، اما اجرای مو به موی آن، به شما کمک می‌کند برنامه ریزی مناسبی داشته و طبق برنامه درس بخوانید و تست کار کنید. این موارد به سادگی شانس شما برای رسیدن به موفقیت را نسبت به کسانی که برنامه درسی ندارند، افزایش می‌دهند.

آزمون‌های فردی

قطعا تنها داشتن یک برنامه ریزی خوب گارانتی برای موفقیت شما نیست. تا خود را محک نزنید، نقاط قوت و ضعف خود را پیدا نمی‌کنید. آزمون‌های فردی دقیقا به همین منظور طراحی می‌شوند.
آزمون‌هایی در قالب تست‌های استاندار کنکور توسط منتورهای شما طراحی شده‌اند. شما باید آن‌ها را در مدت زمان مشخص پاسخ دهید. سوالات تماما از بخش‌هایی طرح می‌شوند که قبلا در برنامه ریزی شما برای مطالعه وجود داشته است.
بدیهی است این خورده آزمون‌ها به تنهایی سنگ محک مناسبی نیستند. بنابراین منتور باتوجه به شرایط و وضعیت تحصیلی که دارید، شرکت در یکی از آزمون‌های کنکور آزمایشی مثل قلم چی، گاج، گزینه دو … را پیشنهاد می‌کند.
درست مثل نتایج آزمون‌های فردی، نتایج این آزمون‌های آزمایشی را نیز با منتور خود بررسی می‌کنید. منتور میزان پیشرفت‌ها و پسرفت‌های شما را ارزیابی می‌کند و باتوجه به آن‌ها برنامه ریزی‌ فردی شما را عوض می‌کند.

کارگاه‌های ویژه والدین

نقش والدین را در موفقیت دانش آموز کنکوری نباید دست کم گرفت. والدینی که با شرایط کنکور آشنایی دارند، بهتر می‌توانند محیط مناسب برای فرزند خود فراهم کنند. والدین آگاه حتی بهتر می‌توانند از فرزند کنکوری خود پشتیبانی کنند.
به همین دلیل است که ما در مشاوره‌ خود برای کنکور، کارگاه‌های ویژه والدین هم برگزار می‌کنیم. این کارگاه‌ها مخصوص والدین برگزار می‌شود. ما در این کارگاه‌ها با والدین صحبت می‌کنیم.
آن‌ها را با شرایط و سختی‌های کنکور آشنا کرده و آن‌ها را راهنمایی می‌کنیم که محیط خوبی برای دانش آموز خود فراهم کنند تا کنکور به بهترین نحو تمام شود.

در ادامه بخوانید: معرفی آموزشگاه های کنکور در تهران

لیست مشاوران کنکور تهران

دکتر معین الدین، پوردستمالچی، دیبازر، دکتر نکویی، علی میرصادقی، سینا تهرانی، رامین نیکخو، ایمان سرورپور و…

چطور در بهترین مرکز مشاور کنکور تهران ثبت نام کنیم؟

بدون شک استفاده از آموزش درست و برنامه ریزی دقیق در آموتک، تاثیر زیادی در رسیدن به موفقیت شما دارد. برای شرکت در مشاوره‌ها و بهره مندی از امکانات مشاوران حرفه‌ای مجموعه آموتک، کافی است در یک جلسه مشاوره تلفنی شرکت کنید.
در این مشاوره، انگیز‌ه‌ها، اهداف و توانایی‌های شما سنجیده می‌شود. پس از مصاحبه نیز لینک پرسشنامه‌ای برای تست وضعیت شرایط شما ارسال می‌شود.
همین حالا یا از طریق فرم سایت ثبت نام کنید و یا نام، نام خانوادگی و شماره تماس خود را به شماره 09100848581 ارسال کرده و منتظر تماس کارشناسان ما در آموتک باشید.
راستی اگر به هر دلیلی بعد از گذشت 2 هفته از مجموعه راضی نبودید، از مشاوره آموتک انصراف داده و مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید.

جمع بندی

آموتک به عنوان پیشگام در ارائه روش‌های نوین آموزشی، در کنار دانش آموزان کنکوری نه تنها تهران، بلکه سراسر ایران است. کنکور آزمونی که نیازمند توجه و دقت بوده و با کسب تجربه و دانش لازم می‌توانید از پس آن بربیایید. روش‌های پنجگانه مرکز مشاور کنکور تهران آموتک، همان چیزی است که برای رسیدن به موفقیت به آن نیاز دارید.

پاسخ به سوالات رایج شما

بهترین مشاوره کنکور در تهران کیست؟

تیم مشاوره دکتر معین الدین بهترین تیم مشاوره کنکور حضوری در تهران می باشد. شما با ثبت نام در طرح مشاوره سالیانه ما، درواقع ۵ خدمت کوچینگ (Coaching)، منتورینگ (Mentoring)، مشاوره (Consulting)، برنامه ریزی (Planning)، آزمون (Test) را در قالب مشاوره کنکور دریافت می کنید.

چگونه برای مشاوره کنکور در تهران ثبت نام کنیم؟

کافیست نام و نام خانوادگی و مقطع و رشته تحصیلی خود را به شماره ۰۹۱۰۰۸۴۸۵۸۱ پیامک ارسال نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

جلسات مشاور کنکور در تهران در چه زمان هایی برگزار می شود؟

فرآیند جلسات مشاوره به صورت هفتگی برگزار می گردد. و در طول هفته هم ارتباط مشاور و دانش آموز از طریق تماس تلفنی و شبکه های اجتماعی برقرار است و دانش آموز می تواند سوالات و ابهامات خود را در کوتاهترین زمان با مشاور در میان بگذارد.

هزینه و قیمت مشاوره کنکور چقدر است؟

هزینه مشاوره بسته به طرح انتخابی شما متفاوت است. برای اطلاع دقیق از شرایط و هزینه ها همین حالا نام و نام خانوادگی و مقطع و رشته تحصیلی خود را به شماره ۰۹۱۰۰۸۴۸۵۸۱ پیامک ارسال نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.