آیا به دنبال بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای هستید؟ آیا به دنبال مشاوره رایگان انتخاب رشته فنی حرفه ای می باشید؟

مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین با ارائه کلیه خدمات مربوط به مشاوره درسی و کنکوری در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید برای درخواست مشاوره و گرفتن راهنمایی، نام و نام خانوادگی خود به شماره  ۰۹۱۰۰۸۴۸۵۸۱  پیامک نمایید.

مشاوره انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای
مشاوره انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای

مشاور انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای

انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی و همچنین پذیرش رشته های با آزمون در کنکور کاردانی به صورت همزمان توسط سازمان سنجش انجام خواهد شد. مشاور انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای  دکتر معین الدین بهترین انتخاب ها را برای شما انجام خواهد داد. داوطلبان باید در زمان معین شده توسط سازمان سنجش برای تکمیل فرایند انتخاب رشته و ثبت نام خود اقدام نمایند.  شما می توانید برای مشاور انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای از طریق همین سایت اقدام نمایید.

زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی

انتخاب رشته و ثبت نام کنکور کاردانی به صورت همزمان انجام خواهد شد. به این ترتیب که داوطلبان چه برای ثبت نام در رشته های با آزمون و چه برای شرکت در رشته های بدون آزمون باید در زمان تعیین شده توسط سازمان سنجش نسبت به تکمیل فرم ثبت نام خود اقدام نمایند.

انتخاب رشته و ثبت نام رشته کنکور کاردانی هر سال به صورت آنلاین و غیر حضوری در سایت sanjesh.org انجام می شود. شما می توانید برای مشاور انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای از طریق همین سایت اقدام نمایید.  داوطلبان باید بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته و ثبت نام و همچنین دانشگاه های ارائه دهنده مد نظر خود هزینه های مربوط را پرداخت نمایند و فرایند انتخاب رشته خود را کامل کنند. طبق گفته سازمان سنجش زمان ثبت نام کنکور کاردانی از تاریخ 14 تیر تا 21 تیر ماه می باشد

برای دانلود  دفترچه انتخاب رشته فنی و حرفه ای بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود دفترچه انتخاب رشته فنی حرفه ای

مشاور انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای
مشاور انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای

رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای

همانطور که گفتیم داوطلبان واجد شرایط برای ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای باید به این نکته توجه داشته باشند که رشته ای مد نظرشان به چه صورت ارائه می شود. یعنی به صورت بدون آزمون و با توجه به مدرک دیپلم ارائه می شود یا از طریق برگزاری آزمون. هر سال سازمان سنجش با ارائه اطلاعیه و دفترچه ثبت نام کنکور لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون کاردانی را اعلام می کند. طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده لیست رشته های بدون آزمون و با آزمون کاردانی فنی حرفه ای به صورت زیر می باشد:

لیست رشته های بدون کنکور:

انتخاب رشته فنی حرفه ای بدون کنکور (بر اساس سوابق تحصیلی)، از جمله رشته های بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در سال 1401 می توان به رشته الکترونیک، صنایع شیمیایی، طراحی و دوخت، هتلداری و گردشگری، ساخت و تولید، صنایع نساجی، گرافیک و حمل و نقل، صنایع فلزی، متالورژی، هنر های تجسمی، مکاترونیک، تاسیسات مکانیکی، سرامیک، امور دامی، پویانمایی، صنایع چوب، معدن، امور زراعی و باغی، معماری داخلی، چاپ، علوم دریایی، ماشین های کشاورزی، صنایع دستی، عمران، امور اداری، صنایع غذایی، انرژی تجدید پذیر خورشیدی و موسیقی اشاره نمود.

لیست رشته های با کنکور:

رشته های با کنکور کاردانی فنی و حرفه ای شامل 5 رشته ی الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، حسابداری و تربیت بدنی میشود.

مشاور تحصیلی انتخاب رشته فنی حرفه ای

داوطلبان در زمان انتخاب رشته خود باید طبق ضوابط تعیین شده سازمان سنجش عمل نمایند. مشاور انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای دکتر معین الدین کلیه قوانین و ضوابط را رعایت کرده و بهترین و مناسب ترین انتخاب رشته را برای شما انجام خواهد داد. در ادامه نکات مهم در هنگام انتخاب رشته را بررسی خواهیم کرد. همچنین شما می توانید از مشاوران با تجربه ما استفاده نمایید تا بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور را داشته باشید.

رعایت تجانس رشته مورد نظر

داوطلب باید در زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی و یا انتخاب رشته کاردانی تجانس تعیین شده در دفترچه ثبت نام را رعایت نماید. شما می توانید برای دانلود دفترچه انتخاب رشته فنی حرفه ای از طریق همین سایت اقدام نمایید. در این دفترچه  کنار هر یک از رشته های تحصیلی کد رایانه ای و عنوان دیپلم های مجاز به انتخاب رشته تعیین شده است.

داوطلب به طور همزمان می تواند در چند رشته تحصیل کند؟

هر داوطلب چه در ثبت نام رشته های با آزمون و چه در ثبت نام رشته های بدون آزمون می تواند در یک رشته ثبت نام نماید. در واقع امکان ثبت نام کردن در چند رشته بدون آزمون و با آزمون یا یک رشته بدون آزمون و یک رشته با آزمون برای داوطلب وجود نخواهد داشت.

داوطلب چه تعداد رشته می تواند انتخاب کند؟

طبق مندرجات راهنمای انتخاب رشته کاردانی هر داوطلب می تواند تعداد 50 رشته را انتخاب نماید. طبیعتا اگر کمتر از 50 رشته انتخاب نمایید مشکلی پیش نخواهد آمد و اجباری برای انتخاب 50 مورد نمی باشد. مشاور انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای ما بهترین انتخاب ها را برای شما انجام خواهد داد.

رعایت کردن ترتیب در چیدن رشته ها با توجه به اولویت

داوطلبان در زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای باید با توجه به ملاک های مختلف خود مانند نوع دانشگاه، رشته، مسافت، شهریه و غیره انتخاب های خود را اولویت بندی کنند. زیرا هر فرد امکان قبولی در یک رشته و یک انتخاب را دارد. به همین دلیل انتخاب رشته از اهمیت بالایی برخوردار است. مشاور انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای دکتر معین الدین در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید برای رزرو نوبت نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۰۹۱۰۰۸۴۸۵۸۱ ارسال نمایید.

انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای
انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای

نحوه  انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه

کسانی که در رشته های با آزمون شرکت میکنند، نحوه بررسی عملکرد آنها طبق رتبه کسب شده در آزمون و نمرات آن ها می باشد. اما داوطلبانی که در رشته های بدون کنکور شرکت می کنند، نحوه بررسی عملکرد آن ها معدل دیپلم می باشد. به این ترتیب هر چه معدل و رتبه داوطلب بهتر باشد، طبیعتا شانس قبولی بالاتری خواهید داشت.

مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین

مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، یک مرکز تخصصی در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور در سرتاسر ایران می باشد. این مجموعه به صورت آنلاین و تلفنی نیز آماده ارائه خدمات می باشد. مجموعه دکتر معین الدین با توجه به اساتید و مشاوران با تجربه ای که در این زمینه دارد یک راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای می باشد. مجموعه ما می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را برای زندگی خود داشته باشید.