همکار آینده من شو! دکتر معین الدین بهترین مشاور کنکور پزشکی با تخصصی ترین تکنیک های مشاوره کنکور همراه شماست. بیشترین آمار قبولی در پزشکی را داریم. دکتر معین الدین به همراه تیم پشتیبانی دانشجویان پزشکی شما را در مسیر دکتر آینده شدن همراهی می کنند.

 ‍⚕️مشاوره کنکور پزشکی تخصص ماست!

یکی از راه های تضمینی برای موفقیت در کنکور تجربی و قبولی در رشته های تاپ تجربی همچون پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، مشورت با افرادی است که در مسیر مورد علاقه ما موفق شده اند. یک مشاور کنکور پزشکی، باید در زمینه کنکور پزشکی متخصص باشد و چه بهتر که خودش هم در رشته تجربی تحصیل و پزشکی قبول شده باشد.

دکتر معین الدین خود در رشته پزشکی تحصیل می کنند و همچنین اتفاق جذاب اینست که تمامی دستیاران و پشتیبانان مشاوره کنکور تجربی ایشان همگی از دانشجویان پزشکی یا دندانپزشکی دانشگاه تهران و اصفهان هستند.

به باور ما:

کسی می تواند مسیر قبولی در پزشکی را برای شما شرح دهد که خود در در این مسیر قدم برداشته و موفق شده باشد. او شعار نمیدهد و به تک تک چیزهایی که می گوید عمل کرده است.

 ‍⚕️مشاوره کنکور پزشکی به سراسر ایران

مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین به عنوان پر افتخارترین و بهترین مشاور کنکور پزشکی ، چندین سال است که علاوه بر اصفهان به سراسر کشور به صورت آنلاین و تلفنی ارائه خدمات مشاوره ای دارد.

مشاوره هدیه رایگان ویژه پزشکان آینده

شما این فرصت را دارید، با تکمیل فرم زیر، قبل از ثبت نام مشاوره کنکور، از مشاوره رایگان کارشناسان آموزشی ما استفاده نمائید. کارشناسان آموزشی و مشاوره ای آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به شما هستند فرم زیر را تکمیل کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 ‍⚕️قبولی پزشکی را از ما بخواهید!

دکتر معین الدین علاوه بر اینکه در رشته پزشکی در حال تحصیل هستند؛ 5سال سابقه مشاوره کنکور تجربی و برنامه ریزی تحصیلی را دارند. همچنین ایشان مشاور مدارس و آموزشگاه های برتر شهر اصفهان می باشند.

بعضی دانش آموزان فکر می کنند برای قبولی در رشته پزشکی باید از سال های دهم و یازدهم برای قبولی رشته پزشکی تلاش میکردند در حالی که باور ما اینست که اگر با اراده و با انگیزه باشید و به برنامه ریزی دقیق ما عمل کنید پزشکی دست یافتی است.

 ‍⚕️بهترین مشاور کنکور پزشکی

بهترین مشاور کنکور پزشکی در طول مسیر پر استرس کنکور همراه شماست و با تجربه ای که دارد آرامش دانش آموز را تضمین می کند. دکتر معین الدین شخصا به برنامه ریزی تخصصی برای قبولی پزشکی می پردازد. و دستیاران ایشان، پشتیبانی دانش آموزان را بر عهده دارند.

برنامه ریزی برای هر دانش آموز به صورت کاملا شخصی و خصوصی است و با توجه به شرایط هر فرد برای ایشان برنامه ریزی انجام می شود چراکه هوش و سبک یادگیری برای هر فرد متفاوت است.

 ‍⚕️بررسی کارنامه های قبول شده پزشکی

بررسی کارنامه های افراد قبول شده در رشته پزشکی نشان می دهد؛ رتبه و درصد های آخرین قبولی پزشکی در منطقه 1، 2 و 3 مطابق زیر است:

 ‍⚕️رتبه لازم برای قبولی پزشکی

پزشکی منطقه یک

رتبه در منطقه: 2050 رتبه کشوری: 6350

پزشکی منطقه دو

رتبه در منطقه: 3300 رتبه کشوری: 6998

پزشکی منطقه سه

رتبه در منطقه: 2429 رتبه کشوری: 9872

 ‍⚕️درصدهای لازم برای قبولی پزشکی

پزشکی منطقه یک

ریاضی: 58 زیست: 75 فیزیک: 65 شیمی: 65

پزشکی منطقه دو

ریاضی: 55 زیست: 60 فیزیک: 65 شیمی: 70

پزشکی منطقه سه

ریاضی: 55 زیست: 70 فیزیک: 60 شیمی: 65

 ‍⚕️مزیت های رشته پزشکی چیست؟

موقعیت اجتماعی بالا

درآمد بالاتر از سطح جامعه

بازارکار خوب

اجر اخروی و دنیوی

در ادامه بخوانید : معرفی رشته پزشکی (سیرتاپیاز رشته پزشکی+ناگفته ها)

 ‍⚕️بهترین مشاور تحصیلی پزشکی

در حیطه مشاوره تحصیلی کنکور پزشکی تیم مشاوره دکتر معین الدین از بهترین مشاوران کنکور پزشکی بهره می برد. مشاوران مجموعه همچون خود دکتر معین الدین، فارغ التحصیل یا دانشجو پزشکی تهران ، اصفهان، مشهد و … هستند. همانطور که میدانید رشته های پزشکی و دندانپزشکی در حال حاضر پرطرفدار ترین رشته های تحصیلی در ایران می باشند و رسیدن به رشته پزشکی و به زبان ساده «دکتر شدن» برای شما احترام و موقعیت اجتماعی بالایی فراهم میکند.

مشاوره تحصیلی کنکور پزشکی به شما کمک میکند روپوش سفید پزشکی را به تن کنید و از دوران دانشجویی خود لذت ببرید.

مشاوره هدیه رایگان ویژه پزشکان آینده

شما این فرصت را دارید، با تکمیل فرم زیر، قبل از ثبت نام مشاوره کنکور، از مشاوره رایگان کارشناسان آموزشی ما استفاده نمائید. کارشناسان آموزشی و مشاوره ای آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به شما هستند فرم زیر را تکمیل کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 ‍