اولین استرس‌هایی که به عنوان یک فرد جوان تجربه می‌کنیم، استرس مربوط به کنکور و اتفاقات بعد از آن است. بیشتر ما به مدت 12 سال درس خوانده‌ایم و تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم آینده خود را بسازیم. بیشتر ما هم می‌دانیم که این آینده در گرو 9 ماه تلاشی است که برای کسب رتبه خوب در کنکور صرف می‌کنیم. سال به سال کسب رتبه برتر سخت‌تر شده و سال به سال هم رقابت سنگین‌تر می‌شود. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که دانش‌ آموزانی مثل دانش آموزان اراک، به دنبال بهترین مشاور کنکور اراک باشند تا موفقیت خود را تضمین کنند. برای مثال داشتن بهترین مشاور کنکور هنر، می‌توانید نتیجه‌های عالی برای دانش آموز رشته هنر به همراه داشته باشد. اما بهترین مشاور کنکور اراک کجا است؟

مشاوره کنکور اراک

بهترین مرکز مشاور کنکور اراک کجاست؟

وقتی صحبت از مرکز مشاوره کنکوری می‌شود، قطعا دنبال بهترین‌ها هستید. بنابراین اگر دنبال بهترین مرکز مشاور کنکور اراک هستید، پس ما به شما مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین را معرفی می‌کنیم.

این مرکز مشاوره کنکوری نه تنها در سطح شهر اراک، بلکه در سطح کل کشور ایران برترین بوده و با برنامه‌های تحصیلی و گردهمایی‌های هفتگی که برگزار می‌کند، توانسته نقش پر رنگی در قبولی دانش آموزان در رشته‌های برتر و دانشگاه‌های برتر داشته باشد.

مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین در زمینه مشاوره کنکور تجربی، مشاوره کنکور ریاضی و مشاوره کنکور انسانی فعالیت داشته و در تمام مراحل راهنمای دانش آموزان پشت کنکوری است.

این مرکز مشاوره حتی بعد از کنکور و برای تعیین رشته هم به شما کمک می‌کند. کافی است همت کرده و تلاش کنید. تلاش شما و تجربه این مرکز مشاوره است که از شما رتبه برتر کنکوری بعدی را می‌سازد.

برنامه ریزی کنکور اراک

این مرکز مشاوره علاوه براین که از جدیدترین روش‌های مشاوره بهره می‌برد، برنامه‌های جامعی برای دانش آموزان پشت کنکوری دارد. در ادامه بیشتر در مورد روند کار این مرکز مشاوره کنکوری با شما صحبت خواهیم کرد.

مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین چطور به ما کمک می‌کند؟

اگر فکر می‌کنید جزو آن دسته از دانش آموزان پر شور و هیجان و با انگیزه‌ای هستید که می‌خواهید سختی راه کنکوری بودن را به جان بخرید و به یک رتبه عالی دست پیدا کنید، پس همین حالا برای شرکت در مصاحبه آنلاین مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین اقدام کنید.

مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین برای شناخت بهتر شما و این که آیا انگیزه کافی برای پشت کنکوری بودن را دارید یا خیر، یک مصاحبه آنلاین ترتیب می‌دهد.

بعد از قبول شدن در مصاحبه آنلاین، یک تست روانشناسی برای دانستن شرایط روحی شما از شما گرفته می‌شود. جواب این تست به مشاوران کمک می‌کند تا بهتر بتوانند راهنمای شما در مسیر پر پیچ و خم پشت کنکوری بودن باشند.

به طور کلی بعد از پشت سر گذاشتن دو بخشی که توضیح دادیم، شما وارد برنامه اصلی کنکور این مرکز مشاوره می‌شوید. فارغ از این که به دنبال مشاوره کنکور ریاضی، مشاوره کنکور تجربی یا مشاوره کنکور انسانی هستید، بهترین مشاوران کنار شما خواهند بود. مراحل به شرح زیر هستند.

بهترین مشاور کنکور اراک

1: جلسات کوچینگ

جلسات کوچینگ، جلسات هفتگی هستند که با خود دکتر معین الدین هستند. در این جلسات، دانش آموزان گرد هم آمده و سوالاتی که دارند را بیان می‌کنند. در کنار آن با یک سبک زندگی مخصوص دانش آموزان پشت کنکوری آشنا می‌شوند. یاد می‌گیرند چطور با مهندسی کامل سوالات تستی را پاسخ دهند و چطور برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کنند.

2: جلسات منتورینگ

در کنار جلسات هفتگی کوچینگ، جلسات هفتگی منتورینگ هم دارید. منتور یا راهنمای شما که خود رتبه برتر کنکور است، 24 ساعت شبانه روز در کنار شما است تا در صورتی که در جایی مشکلی داشتید، آن را رفع کند. همچنین می‌توانید ترس‌ها و نگرانی‌های خود را با او درمیان بگذارید. منتور هم در جلسات هفتگی و هم در واتس اپ در کنار شما است تا به بهترین نحو ممکن زمان پشت کنکور بودن را طی کنید.

3: برنامه ریزی فردی

برای شما باتوجه به رشته تحصیلی و پایه‌ای که در آن هستید، برنامه جامعی طرح می‌شود. تمام دقایق زندگی شما به عنوان یک دانش آموز پشت کنکوری دارای برنامه بوده و باید طبق آن پیش بروید. در این برنامه حتی زمان و تعداد تست‌هایی که از هر درس باید انجام دهید نیز مشخص می‌شود. این برنامه جامع را اجرا کنید که برای آزمون‌های فردی لازمتان می‌شود.

مشاور انتخاب رشته کنکور اراک

4: آزمون‌های فردی

آزمون‌های فردی بخش چهارم مشاوره کنکور دکتر معین الدین است. در این بخش دانش و مهارت شما در تست زنی بررسی می‌شود. شما در یک سری آزمون شرکت می‌کنید که مخصوص خودتان طراحی شده است. آزمون‌ها از درس‌هایی است که مطالعه کرده‌اید. همگی تستی بوده و باید در یک زمان مشخص به آن‌ها پاسخ دهید.

5: کارگاه‌های ویژه والدین

بعد از تلاش خود دانش آموزان پشت کنکوری، تلاش والدین در درجه دوم اهمیت قرار دارد. دانش آموزانی که والدین همراه و همدل دارند، شانس بیشتری برای موفقیت دارند. پدران و مادرانی که فرزند کنکوری خود را درک می‌کنند، بهتر می‌توانند به او در رسیدن به موفقیت کمک کنند. کارگاه‌های ویژه والدین به همین منظور برگزار می‌شوند.

در این کارگاه‌ها با والدین صحبت می‌کنیم و به آن‌ها آموزش می‌دهیم چطور نقش والد حامی و پشتیبان را ایفا کنند تا فرزندانشان دلگرم بوده و بهتر بتواند روی رسیدن به موفقیت خود تمرکز کند.

ما در مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، به نحوه کاری که انجام می‌دهیم، ایمان داریم. به همین دلیل به همه دانش آموزان فرصت می‌دهیم یک هفته در این برنامه مشاوره ما شرکت کنند. در صورتی که از برنامه راضی نبودند، می‌توانند وجه پرداختی خود را باز پس گیرند.

نتیجه گیری

بدون شک وقتی دانش آموزان اراکی به دنبال یک مرکز مشاوره برای کنکور هستند، هر مرکز مشاوره‌ای را مناسب نمی‌دانند. پیدا کردن بهترین مشاور کنکور اراک کار مشکلی نیست. اما نیازمند توجه زیادی است. مشاوران کنکور اگر در کار خود خبره باشند، می‌توانند به راحتی به موفقیت شما در کنکور کمک کنند. مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین به عنوان بهترین مشاور کنکور اراک، کنار دانش آموزان پشت کنکوری است تا این مسیر را با کمترین لغزش و مشکل طی کرده و در راه رسیدن به رتبه‌های برتر کنکوری، با کمترین چالش‌ها رو به رو شوند. این مرکز مشاوره حتی بعد از کنکور و برای انتخاب رشته دانشگاهی نیز راهنمای خوب شما بوده و به شما کمک می‌کند بهترین رتبه کنکور را برای حضور در بهترین دانشگاه ایران کسب کنید.