مشاوره انتخاب رشته کنکور رایگان

مشاوره انتخاب رشته کنکور رایگان چگونه انجام می شود؟ مشاوران برتر در این زمینه چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ انتخاب رشته اصولی برای پذیرش در رشته و دانشگاه مدنظر تا چه اندازه موثر است؟ به جرات می توان گفت رعایت استانداردهای لازم در انتخاب رشته به اندازه رتبه اخذ شده در کنکور حائز اهمیت است. در حقیقت، داوطلبانی این ماراتن را با موفقیت پشت سر خواهند گذاشت که هم رتبه مناسبی کسب کرده باشند و هم انتخاب رشته آنها با رعایت اصول و استانداردهای لازم انجام شود. با این همه بسیاری از داوطلبان کنکور در زمینه انتخاب رشته، اطلاعات و دانش کافی را ندارند. خدمات مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور می تواند خدماتی ارزنده برای شما جهت داشتن دید بهتری از مسیر پیش رو باشد.

مشاوره انتخاب رشته کنکور رایگان

مشاوران برتر انتخاب رشته کنکور

مشاوره انتخاب رشته کنکور رایگان توسط مشاوران برتر بدین صورت انجام می شود که در ابتدای راه از داوطلب خواسته می شود تا معیار انتخاب رشته خود را مشخص نماید. در این مورد معیار انتخاب واحد می تواند دانشگاه محور یا رشته محور باشد. در واقع داوطلب بایستی تصمیم گیری کند که آیا رشته تحصیلی بیشتر برای او حائز اهمیت است یا دانشگاه محل تحصیل. با مشخص نمودن این موضوع بهتر می توان در مورد انتخاب رشته تخصصی تصمیم گیری نمود.

مشاوره انتخاب رشته کنکور رایگان- انتخاب رشته دانشگاه محور

در انتخاب رشته به صورت دانشگاه محور، مسئله دارای بیشترین اهمیت برای داوطلب، دانشگاه محل تحصیل است. در حقیقت در این نوع انتخاب رشته، برای داوطلب فرقی نمی کند که در چه رشته ای قبول شود؛ او تنها خواهان قبولی در دانشگاه مد نظرش است. مشاور انتخاب رشته رایگان واتساپ یا هر مشاور خبره دیگری که با داوطلب دارای این رویکرد در ارتباط باشد توصیه می کند که رشته های خوب دانشگاه دلخواه را به ترتیب اولویت بندی و انتخاب کنید. البته برخی از داوطلبان در این مورد دو یا چند دانشگاه را نیز ترجیح می دهند.

به عنوان مثال داوطلبی را در نظر داشته باشید که خواهان قبولی در یکی از دانشگاه های معتبر تهران باشد. این داوطلب قطعا به هیچ عنوان تمایلی به قبولی در سایر شهرها و شهرستان ها ندارد. او در جدول انتخاب رشته خود رشته های خوب دانشگاه های معتبر تهران همچون دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه تهران و … را به ترتیب اولویت، انتخاب می کند.

مشاوره انتخاب رشته کنکور رایگان– انتخاب رشته به صورت رشته محور

در مشاوره انتخاب رشته رایگان آنلاین یا تلفنی به داوطلب دارای رویکرد رشته محور توصیه می شود رشته مورد علاقه خود را در دانشگاه های مختلف به ترتیب اولویت انتخاب نماید. هر چند که شهر محل تحصیل هم در این نوع انتخاب رشته اولویت بندی می شود اما آنچه بیشترین اهمیت را برای داوطلب دارد، قبولی در یک رشته خاص است.

مشاوران برتر کنکور در زمینه انتخاب رشته، بهترین و بروزترین اطلاعات را به داوطلبان می دهند. ما در مرکز مشاوره دکتر معین الدین به عنوان تخصصی ترین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور رایگان، توانسته ایم به سبب کادر متخصص و مجرب خود، اعتماد دانش آموزان و اولیای آنها را به صورت قابل توجهی جلب نماییم. در حقیقت مرکز مشاوره و کادر متخصص مجموعه ما را می توان به عنوان یک مسکن آرامش بخش برای داوطلبان در مسیر پر استرس و هولناک کنکور در نظر گرفت.

چرا مرکز مشاوره دکتر معین الدین را برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور رایگان انتخاب کنیم؟

چرا مرکز مشاوره دکتر معین الدین را برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور رایگان انتخاب کنیم؟

ما در مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور رایگان خود، برای اولین بار در ایران، مشاوره سنتی را کنار گذاشته و کوچینگ و منتورینگ را جایگزین آن نموده ایم. همین موضوع سبب شده است که رضایت داوطلبان کنکور و اولیای آنها از خدمات مجموعه ما به بالاترین سطح برسد. در حالت کلی ویژگی هایی را که باعث محبوبیت مرکز ما در بین داوطلبان کنکور شده است می توان شامل موارد ذیل دانست:

  • ما انتخاب رشته را برای به حداقل رساندن میزان خطا هم به صورت دستی و هم به صورت کامپیوتری انجام می دهیم.
  • مشاوران برتر مجموعه ما کارنامه کنکور داوطلبان را به طور دقیق مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند.
  • تست های سه گانه روانشناسی، MBTI، DISC و هالند- استرانگ، در مجموعه ما برای شناخت علایق داوطلبان انجام می شود.
  • مشاوره خصوصی با داوطلب به همراه والدین او در مرکز ما شامل دو جلسه مشاوره تخصصی است.
  • ما احتمال قبولی داوطلب در هر رشته را پیش از انتخاب رشته نهایی محاسبه می کنیم.
  • متخصصان برجسته ما نحوه چیدمان صحیح کدهای رشته محل ها را به داوطلبان آموزش می دهند.
  • انتخاب رشته بایستی بر اساس تیپ شخصیتی، علایق و استعدادهای داوطلب و همچنین ارزش کاری رشته های منتخب انجام شود.
  • بهترین انتخاب رشته بایستی با توجه به رتبه داوطلب و در نظر گرفتن واقعیت ها انجام شود.
  • متخصصان مجموعه ما همچنین در جلسات مشاوره انتخاب رشته رایگان در تلگرام یا واتساپ اقدام به معرفی کامل رشته های دانشگاهی و دانشگاه های مختلف کشور می کنند.
  • پیش بینی بازارکار هر رشته در آینده و معرفی رشته های پولساز یکی دیگر از خدمات ارزنده مجموعه ما است.

داوطلبان کنکور 1401 می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور رایگان و رزرو نوبت انتخاب رشته، از طریق شماره 09100848581 با ما در ارتباط باشند. کافی است نام و نام خانوادگی خود را به این شماره پیامک کنید تا کارشناسان واحد پشتیبانی ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

اولویت بندی در انتخاب رشته بر اساس رتبه های قبولی سال های قبل

مشاوران متخصص مجموعه ما همچنین با توجه به رتبه اکتسابی داوطلب، لیستی از رشته و دانشگاه های قبولی رتبه های مشابه در سال های قبل را ارائه می کنند. این کار می تواند به اولویت بندی اصولی در انجام صحیح و دقیق انتخاب رشته کمک نماید. شما می توانید پس از استخراج انتخاب های خود از دفترچه، آن را با لیست ارائه شده مقایسه و انتخاب های خود را به سه گروه بدبینانه، نرمال و خوش بینانه تقسیم بندی کنید. قطعا با داشتن اطلاعات جامع و بروز بهترین انتخاب رشته را انجام داده و نتیجه ای ایده آل خواهید گرفت. جهت دریافت مشاوره رایگان انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز می توانید با مشاوران برتر مجموعه ما ارتباط بگیرید.