اغلب از همان سال‌های اول دبیرستان، دانش آموزان در فکر کنکور خود هستند. حتی اولیای مدرسه و جمع‌های دوستانه نیز در مورد اهمیت آن صحبت می‌کنند. قطعا این موضوع بسیار مهم است. موفقیت در کنکور به راحتی تضمین کننده آینده شما خواهد بود. کسب یک رتبه برتر، تحصیل در یک دانشگاه عالی و رشته عالی‌تر، همگی چیزهایی است که دانش آموزان می‌خواهند. اما چیزی که کمتر کسی در مورد آن صحبت می‌کند، وجود یک مشاور خبره برای کنکور و اهیت آن است. اگر بهترین مشاور کنکور هنر را در اختیار داشته باشید، عملکرد بهتری نسبت به کسی که مشاوره دریافت نکرده، خواهید داشت. قطعا می‌توانید مشاور کنکور اردبیل را پیدا کرده و از او کمک بخواهید. اما کمک گرفتن از  بهترین مشاور کنکور اردبیل، نتیجه عملکرد شما را چندیدن درجه بهبود می‌دهد.

معرفی بهترین مشاور کنکور اردبیل

تا به حال به این فکر کرده‌اید که دنبال بهترین مشاور کنکور اردبیل باشید؟ اصلا چه مرکز مشاوره‌ای می‌تواند ادعا کند بهترین در بین همه است؟ قطعا یک سری ویژگی‌ها و یک سری شرایط وجود دارد که یک مرکز مشاوره را از حالت عادی به بهترین و برترین تبدیل می‌کند.

قطعا به عنوان یک دانش آموز اردبیلی کنکجاوید که بدانید کدام مرکز مشاوره بهترین مرکز مشاوره در شهر شما است. مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، بهترین مرکز مشاوره کنکور در شهر اردبیل و کل کشور ایران بوده و سالیان زیادی است با افتخار به تربیت رتبه‌های تک رقمی و برتر کنکور می‌پردازد.

این موسسه کنکوری با برگزاری کارگاه‌های مخصوص و جلسات هفتگی و راهکارهای بی‌‌مانند، راهنمای دانش آموزان کنکوری است. در ادامه بیشتر در مورد شیوه کار موسسه کنکوری دکتر معین الدین صحبت خواهیم کرد.

مرکز مشاوره کنکوری دکتر معین الدین و شیوه کاری آن

شاید برایتان این موضوع سوال باشد که مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین چطور فعالیت می‌کند و چطور دانش آموزان را راهنمایی می‌کند؟ پیش از هر چیز لازم است بدانید که شما باید ابتدا در یک مصاحبه شرکت کنید بعد از پذیرفته شدن در این مصاحبه است که می‌توانید عضو دانش آموزانی باشید که از مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین مشاوره دریافت می‌کند.

این مصاحبه برای ارزیابی میزان انگیزه‌ای است که شما برای شروع مسیر مطالعه برای کنکور دارید. در صورتی که انگیزه و شور و هیجان کافی برای شروع را داشته باشید، قطعا در این مصاحبه قبول خواهید شد.

بعد از انجام مصاحبه، باید در یک تست آنلاین روانشناسی شرکت کنید. این تست وضعیت روحی شما را بررسی می‌کند. بعد از طی کردن این مراحل، وارد مراحل اصلی مشاوره خواهید شد.

این مرکز مشاوره در 5 مرحله راهنمای شما برای رسیدن به بهترین جایگاه یعنی رتبه‌های برتر کنکور است.

1: جلسات کوچینگ

اولین مرحله از خدمات مرکز مشاوره کنکور دکتر معین، مربوط به جلسات کوچینگی است که به صورت هفتگی برگزار می‌شود. در این جلسات هفتگی شما در مورد سوالاتی که دارید می‌پرسید. اما مهم‌ترین چیزی که در مورد این جلسات وجود دارد، کمک به اصلاح وضعیت شما است.

به عنوان یک دانش آموز کنکوری باید هدف و سبک زندگی مخصوص به خود را داشته باشید. بنابراین می‌توانید به سادگی با تغییر سبک خود به یک سبک کنکوری، آشنا شدن با انواع روش‌های نوین تست زنی، مهندسی تست‌ها و… با روش‌های موفقیت بهتر خود آشنا شوید.

2: جلسات منتورینگ

با توجه به پاسخ تست روانشناسی که در ابتدای کلاس‌ها از شما گرفته شد، یک منتور در کنار شما است که خود او نیز یک رتبه برتر کنکوری بوده است. منتور شما بزرگترین مشوق و راهنمای شما برای رسیدن به موفقیت است.

قطعا روزهایی در زندگی‌تان وجود دارد که از ادامه مسیر ناامید می‌شوید، نمی‌توانید به خوبی روی درس‌هایتان تمرکز کنید و یا حتی برای انجام کارهای مربوط به کنکور خود دچار مشکل شده‌اید. منتور شما یک راهنمای همیشه آماده است که به شما برای رفع تمامی این مشکلات کمک می‌کند.

او علاوه براین که به صورت هفتگی با شما جلساتی برگزار می‌کند، شب‌ها گزارش کارهای شما را گرفته و در کل مسیر درس خواندن در کنار ما است.

3: برنامه ریزی فردی

اگرچه شما منتور شخصی خودتان را دارید، اما قطعا برای درس خواندن به یک برنامه معین و خاص نیاز دارید. برنامه‌های روزانه به زندگی شما نظم و ترتیب بخشیده و کمک می‌کند با ترتیب بهتری به مطالعه درس‌ها بپردازید.

با توجه به روحیات و شرایط زندگی که دارید، یک برنامه مخصوص شما آماده می‌شود. در این برنامه تمامی کارهای شما به صورت یک زمان بندی دقیق، برنامه ریزی شده است.
یعنی شما برای دقیقه به دقیقه خود برنامه دارید.

این برنامه جامع شامل زمان‌ و تعداد درس‌هایی است که باید بخوانید است. همچنین برای شما مشخص شده که هر روز از هر درس چند تست زده و چقدر برای آن وقت بگذارید. منتور شما گزارش روزانه‌ای از روند اجرای برنامه از شما می‌گیرند.

4: آزمون‌های فردی

باتوجه به برنامه‌ای که مخصوص شما چیده شده، سوالاتی نیز طرح می‌شود. این آزمون‌ها فردی بوده و شما باید در مدت زمان مشخصی به آن‌ها پاسخ دهید. پاسخ دهی در یک زمان مشخص به سوالات به شما کمک می‌کند با روند کنکور بهتر آشنا شوید.

5: کارگاهای ویژه والدین

‌این تنها شما نیستید که برای ادامه مسیر کنکور به راهنمایی نیاز دارید، بلکه والدینتان نیز به این راهنمایی نیاز دارند. به همین منظور کارگاه‌های ویژه والدین نیز در مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین برگزار می‌شود تا والدینتان هم با روش‌های درسی شما آشنا شده و بهتر بتوانند در مسیر کنکور به شما کمک کنند.

نتیجه گیری

کنکور جزو آن دسته از اتفاقاتی است که شاید برای هر دانش آموزی پیش بیاید. برخی به تنهایی و برخی دیگر به کمک مشاور و راهنمایی وارد این بخش از زندگی خود می‌شوند. قطعا زمانی که از یک مشاور خبره کمک می‌گیرید، از تجربیات و دانش او به جای تجربه کردن مجدد خود استفاده می‌کنید. کسب یک رتبه خوب و قبولی در دانشگاه‌های برتر، موضوع مهمی برای همه دانش آموزان اردبیل است. بنابراین پیدا کردن بهترین مشاور کنکور اردبیل، دغدغه بیشتر آن‌ها است. مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، نه تنها در کل اردبیل، بلکه در کل ایران، به عنوان برترین مرکز مشاوره کنکور تجربی، مشاروه کنکور ریاضی و مشاوره کنکور انسانی فعالیت می‌کند. کمک گرفتن از مشاور کنکور دکتر معین الدین، به منزله کسب تجارب جدید و رسیدن به موفقیت در مدت زمان بسیار کوتاه است.