کنکور جزو آن دسته از آزمون‌هایی است که همه دیگر با اهمیت آن آشنا شده‌ایم. به خصوص که رتبه ما در آن، تعیین کننده سرنوشتمان هم هست. زمانی که صحبت از اهمیت خود آزمون کنکور می‌شود، نباید فراموش کرد که در کنار آن، رتبه و تعیین رشته هم اهمیت دارد. یک درصد در پاسخگویی‌ها به سوالات، به سادگی می‌تواند دانشگاه و رشته شما را تغییر دهد. دانش آموزان اهل ارومیه به خوبی می‌دانند در صورت موفقیت می‌توانند در بهترین رشته‌ها تحصیل کنند. اما این تنها زمانی ممکن است که بهترین مشاور را هم کنار خود داشته باشند. بنابراین پیدا کردن بهترین مشاور کنکور ارومیه، اولین قدم جهت آماده شدن برای کنکور است.

معرفی بهترین مشاور کنکور ارومیه برای رشته‌های مختلف

بیشتر کسانی که خود را برای کنکور آماده می‌کنند، به خوبی آگاه‌اند که کنکور تنها یک آزمون ساده تستی نیست که چند تست را جواب دهید و با دیدن نتایج در دانشگاه‌ها ثبت نام کنید.

تعداد زیاد درس‌ها، تقسیم آن به دو بخش عمومی و تخصصی، زمان محدود برای پاسخ به سوالات و… باعث شده تا دانش آموزان به یک مشاور و راهنما برای پاسخ‌ دهی بهتر به این آزمون نیاز پیدا کنند.

وقتی صحبت از بهترین مشاور کنکور هنر یا ریاضی یا انسانی می‌شود، انتظار داریم که واقعا بهترین عملکرد را داشته و راهنمای خوبی برای مشکلات کنکور و حتی تعیین رشته بعد از نتایج باشد.

تمام این موارد دست به دست هم داده‌اند تا بهترین مشاور کنکور ارومیه را به شما معرفی کنیم. به عنوان یک دانش آموز اهل ارومیه قطعا برای شما مناسب خواهد بود.

مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، به عنوان بهترین مشاور کنکور ارومیه و حتی ایران، چندین سال است که راهنمای کنکوری‌های عزیز است.

روش‌های نوین و استفاده از جدیدترین متدهای مشاوره، سبب شده تا این مرکز مشاوره، به برترین مرکز مشاوره نه تنها در سطح ارومیه، بلکه در سطح کشور تبدیل شود.

حتی برای ثبت نام آن نیز باید چند مرحله را بگذرانید. مشاوره و راهنمایی شما به عنوان یک کنکوری در چند مرحله انجام می‌شود. فرقی ندارد که شما به مشاوره کنکور ریاضی، مشاوره کنکور انسانی یا مشاوره کنکور تجربی نیاز دارید، مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، راهنمای کامل شما خواهند بود.

مراحل ثبت نام و مشاوره در مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین

پیش از هرچیز در نظر داشته باشید که تقاضا برای دریافت مشاوره از مرکز مشاوره دکتر معین الدین بسیار بالا است. به همین دلیل لازم است تنها افرادی که انگیزه کافی برای تلاش دارند، انتخاب شوند.

برای شروع مشاوره، شما باید ابتدا در یک مصاحبه تلفنی شرکت کنید. در این مصاحبه از شما در مورد اهداف و میزان تلاشی که می‌خواهید داشته باشید، سوال می‌شود.

اگر در این مشاوره قبول شوید، وارد مرحله بعدی یعنی تست روانشناسی آنلاین می‌شوید. به کمک این تست ما بیشتر با روحه شما آشنا شده و به درک بهتری از شما می‌رسیم. اما بعد از انجام این مراحل است که وارد 5 مرحله اصلی مشاوره دکتر معین الدین می‌شوید. این مراحل به ترتیب زیر هستند:

1: جلسات هفتگی کوچینگ

اولین و مهم‌ترین جلساتی که به صورت هفتگی برگزار می‌شوند، جلسات کوچینگ است. در این جلسات شما با خود دکتر معین الدین صحبت می‌کنید. اهمیت این جلسات در این است که شما را از پایه برای کنکوری شدن آماده می‌کنند.

از تغییر سبک زندگی برای کنکوری شدن گرفته تا معرفی روش‌های تست زنی حرفه‌ای و تکنیک‌هایی که هیچ کجای دیگر به شما نمی‌گوزند. شما در این جلسات می‌آموزید که تمام فکر و ذهن خود را برای این آزمون آماده کرده و برای آن اقدام کنید.

2: جلسات هفتگی منتورینگ

از همان شروع جلسات اولیه مشاوره، یک منتور در کنار شما قرار می‌گیرد. منتور راهنما مشاور شما خواهد بود. او خود نیز یک رتبه برتر کنکور است. بنابراین به خوبی با نیازها و خواسته های شما آشنا است.

منتور هر روز از طریق واتس اپ با شما در ارتباط بوده و می‌توانید با او در مورد مشکلات، نگرانی‌ها و هر چیزی که شما را اذیت می‌کند، صحبت کنید. منتور شما نه تنها گزارش کار روزانه از شما می‌خواهد بلکه، سعی می‌کند عملکرد شما را سنجیده و بهترین راه حل‌ها را به شما معرفی کند.

3: برنامه ریزی فردی

قطعا یکی از بخش‌های جدانشدنی از هر مشاوره کنکوری، مربوط به برنامه ریزی آن است. اما قطعا نه هر برنامه ریزی، یک برنامه ریزی اختصاصی باتوجه به نیازهای شما، پایه تحصیلی و رشته‌ای که در آن درس می‌خوانید.

مزیت این برنامه این است که تنها برای فرد شما طراحی شده و برای تمامی روزها و ساعت‌های شما برنامه ریزی شده است.

4: آزمون‌های اختصاصی فردی

قطعا وقتی یک برنامه اختصاصی برای درس خواندن دارید، باید یک محک هم برای آن باشد. بنابراین آزمون‌های اختصاصی را به این منظور طراحی کرده‌ایم. این آزمون‌ها باتوجه به درس‌هایی که مطالعه کرده‌اید طراحی شده و مشابه آن‌ها در کنکور نیز خواهد آمد.

5: کارگاه‌های ویژه والدین

والدین همواره نقش پر رنگی در موفقیت فرزندان خود داشته‌اند. اما گاهی نیاز به راهنمایی در این موارد دارند. کارگاه‌های ویژه والدین دقیقا به این منظور برگزار می‌شوند. در این کارگاه‌ها والدین را راهنمایی می‌کنیم تا یاری دهنده فرزندان خود در مسیر آزمون کنکور باشند. همچنین شرایط لازم را برای فرزندان خود فراهم کنند.

نکته: شما در مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، می‌توانید در یک هفته ارزیابی کنید که آیا این برنامه پنجگانه برای دریافت برنامه کنکوری و مشاوره و آزمون‌های فردی، مناسب شما هست یا نه.

در صورتی که فکر می‌کنید نمی‌توانید با این برنامه در کنکور شرکت کنید، یک هفته زمان دارید تا از برنامه انصراف دهید. وجه پرداختی شما فورا به شما باز گردانده می‌شود.

سخن آخر

وقتی صحبت از کنکور می‌شود، استرس و فشار آشنایی را به یاد می‌آوریم. هر سال که پیش می‌رود، کنکور حساس‌تر از سال گذشته می‌شود. اما قطعا همیشه یک راه حل برای این مشکلات وجود دارد. مشاور کنکور خبره، همان کسی است که شما را به سلامت از این مسیر عبور می‌دهد. قطعا پیدا کردن یک مشاور خوب و خبره زمانبر است. به همین دلیل اگر جزو دانش آموزان ارومیه هستید، ما بهترین مشاور کنکور ارومیه را به شما معرفی کردیم. به کمک مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، آزمون کنکور را ساده و بدون دردسر قبول شده و با کسب بهترین رتبه‌ها در بهترین رشته و برترین دانشگاه‌ها تحصیل کنید.