تاثیرات مستقیم تحصیلات عالی و دانشگاهی را نمی­توان بر آینده شغلی و شخصی انکار کرد. امروزه، کسب بهترین نمرات در امتحانات مدرسه و همچنین قبولی در کنکور رشته­های مختلف باعث نگرانی بسیاری از دانش ­آموزان و والدین آن­ها شده است. یک مشاور تحصیلی یا کنکور حرفه ­ای، تمام تلاش خود را می­کند تا دانش ­آموزان با کمترین نگرانی، از این راه دشوار عبور کنند. ما در این مقاله، با نحوه کار مرکز مشاوره کنکور ایلام دکتر معین الدین و خلاصه ­ای از رشته ­های تجربی، ریاضی، انسانی و هنر آشنا می­شویم.

استفاده از کمک و راهنمایی ­های افراد باتجربه و آگاه در این راه بهترین روش برای رسیدن به این اهداف تحصیلی است. در انتخاب مشاوران خود دقت کنید تا در وقت و هزینه پرداختی شما صرفه­ جویی شود. سعی کنید همیشه مثبت­ اندیش باشید و تا جایی که ممکن است از وقت خود استفاده مفید کنید.

مشاوره کنکور ریاضی در ایلام

خانم مهندس مشاوره کنکور ریاضی
خانم مهندس مشاوره کنکور ریاضی

مانند رشته تجربی و انسانی، رشته ریاضی نیز طرفدارن خود را دارد. زیرشاخه مهندسی نیز داوطلبان بسیاری به خود جلب کرده است. در رشته ریاضی و هر رشته دیگر، اصلی ترین نکته برای قبولی، داشتن یک برنامه ­ریزی کنکور حرفه ­ای است که با دقت بالایی با توجه به استعداد، علاقه، شخصیت و هدف شما تهیه شده باشد.

شرط نتیجه ­بخش بودن راهنمایی ­های مشاوران این است که آن­ها نیز در چنین شرایطی قرار گرفته باشند و روش گذشتن از چنین موقعیت دشواری را بدانند. چنین مشاورانی با طرح و پرسش سوالات دقیق، به نقاط قوت و ضعف شما پی می­برند. تنها در این صورت است که می­توانند برنامه مخصوص شما را ارائه دهند. این برنامه با گذشت زمان و پیشرفت شما، تغییر می­کند.

مشاوره کنکور تجربی ایلام

مشاوره کنکور دانشجوی پزشکی
مشاوره کنکور دانشجوی پزشکی

امروزه، رشته پرطرفدار علوم تجربی، به یکی از پر رقابت­ترین رشته ­های کنکوری تبدیل شده است. بنابراین، دانش­آموزان این رشته میزان استرس بالایی در راه رسیدن به موفقیت احساس می­کنند. چرا که برنامه آن­ها در این رشته سخت ­تر است. استفاده از کمک ­های مراکز مشاوره کنکور ایلام به این گروه از دانش ­آموزان توصیه می­شود. وقت دانش ­آموزان در این راه بسیار کم است پس تا جایی که ممکن است از وقت خود درست استفاده کنید.

مشاوره کنکور انسانی ایلام

بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور انسانی
بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور انسانی

برای قبولی در هر رشته­ ای از علوم انسانی، دانش ­آموزان باید برنامه حرفه­ ای مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین را تهیه کنند. دلیل این الزام این است که ضریب دروس در هر زیرگروه متفاوت است و در رشته علوم انسانی، رشته­های دانشگاهی بسیار گسترده­ای وجود دارد. همچنین منابع کنکور این رشته بسیار زیاد است. بسیاری از داوطلبان کنکور این رشته در دروس ریاضی، فلسفه و منطق ضعف دارند. از جمله زیرشاخه ­های این رشته­ حقوق، روانشناسی، مدیریت و دبیری طرفداران بسیاری دارد.

مشاوره کنکور هنر ایلام

جشن فارغ التحصیلی دانشگاه هنر
جشن فارغ التحصیلی دانشگاه هنر

رشته هنر تا حد بسیار زیادی مورد بی­ توجهی قرار گرفته است. بنابراین، شاید پیدا کردن مشاوران این رشته کمی دشوارتر از دیگر رشته ­ها باشد. مشاوران رشته هنر درمورد آینده تحصیلی و شغلی این رشته کاملا دانش ­آموزان خود را آگاه می­سازند. اکثرا دانش ­آموزان رشته هنر، با علاقه شخصی وارد این رشته شده­ اند و هدف خود را با اشتیاق فراوان دنبال می­کنند.

دریافت مشاوره در مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین

جهت شرکت در جلسات مرکز مشاوره دکتر معین الدین، شما باید دو مرحله را طی کنید. در ابتدای کار، از شما می­خواهند در یک مصاحبه تلفنی شرکت کنید تا سطح آمادگی شما را جهت شرکت در جلسات بسنجند.  سپس در مرحله دوم شما باید در تست روانشناسی MBTI شرکت کنید تا مشاوران با ابعاد شخصیتی شما آشنا شوند. در ادامه، به­ طور خلاصه به هر یک از خدمات مشاوره کنکور ایلام دکتر معین الدین اشاره می­کنیم:

جلسات کوچینگ

در این جلسات دانش ­آموزان با مهارت­ هایی در زمینه آمادگی برای کنکور آشنا می­شوند. از جمله این مهارت­ ها، می­توان تکنیک ­های تست­ زنی، نکات کنکوری و روش مطالعه صحیح هر درس و مبحث را ذکر کرد. تکنیک­ هایی مانند شیوه صحیح دادن آزمون و مدیریت زمان در این جلسات آموزش داده می­شود. دانش ­آموزان می­توانند در این جلسات، پاسخ سوالات خود را از کوچ دریافت کنند. 

جلسات منتورینگ

دانش ­آموزان در هفته در یک جلسه منتورینگ نیز شرکت می­کنند. منتور شخصی است که در کنکور رتبه برتر کسب کرده و دارای تجربه است. هر دانش­ آموزی، منتور مخصوص خود را دارد. در این جلسات فردی، دانش ­آموزان با تجربیات منتور خود آشنا می­شوند. تمام حالات و افکار شما در این جلسات مورد بررسی قرار می­گیرد. شما می­توانید روزانه و به­صورت آنلاین با منتور خود در ارتباط باشید.

برنامه ­ریزی فردی

همه دانش­ آموزان شرایط مخصوص به خود را دارند و استفاده از یک برنامه ­ریزی درسی و کنکوری برای همه دانش ­آموزان، کاملا اشتباه است. مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، برای هر دانش ­آموز بر اساس سوابق و پایه تحصیلی، یک برنامه کنکور ویژه را تهیه می­کند. در این برنامه، مشخص شده است که هر دانش ­آموز در طول روز چند ساعت، چه دروسی و چه مباحثی را باید مطالعه کند.

آزمون‌های فردی

مشاور شما، آزمون­ هایی را ویژه خود شما طراحی می­کند. این سوالات شامل تمام مواردی است که شما طبق برنامه ­ای که دریافت کردید، باید مطالعه کرده باشید. سوالات این آزمون­ مانند کنکور، تستی است. برای شرکت در آزمون مرکز مشاوره کنکور ایلام دکتر معین الدین، دانش­ آموزان باید وارد پنل کاربری خود شده و در زمانی مشخص به سوالات پاسخ دهند. توصیه می­شود علاوه بر آزمون­ های فردی، دانش ­آموزان در یکی از آزمون­های آزمایشی دیگر مانند قلم­چی، گزینه دو، گاج و غیره شرکت نمایند.

کارگاه‌های ویژه والدین

مرکز مشاوره دکتر معین ­الدین علاوه بر تهیه و ارائه برنامه­ کنکور حرفه ­ای به دانش ­آموزان، معتقد است که والدین نیز نیاز به یک درک کلی از فعالیت­های تحصیلی فرزندان خود دارند. بنابراین­ در این مرکز، کارگاه ­هایی ویژه والدین برگزار می­گردد تا با فرآیند­های تحصیلی آن­ها آشنا شوند. آگاهی والدین از این فرآیندها باعث می­شود دانش ­آموزان فضای مناسب ­تری را برای مطالعه داشته باشند. دانش ­آموزان می­توانند در این جلسات شرکت کنند.

ضمانت بازگشت وجه

اگر پس از دو هفته، دانش ­آموزان از کار این مجموعه راضی نبودند ، می­توانند از جلسات انصراف داده و هزینه پرداخت ­شده را پس بگیرند.

سخن آخر

با توجه به نکات ذکر شده در این مقاله، شرکت در جلسات مشاوره کنکور ایلام دکتر معین الدین می­تواند در موفقیت شما تاثیرگذار باشد. بنابراین، فرصت و وقت خود را از دست ندهید و هرچه زودتر شانس قبولی خود را در کنکور افزایش دهید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، می­توانید نام و نام خانوادگی خود را به شماره 09100848581 پیامک نمایید.