کنکور غول بی‌شاخ و دمی است که حداقل هر کدام از ما برای یک الی چند بار با آن رو به رو شده‌ایم. در این راه وجود مشاوران کنکوری قوت قلب بزرگی برای دانش آموزان به حساب می‌آیند. به عنوان نمونه، داشتن بهترین مشاور کنکور هنر، راه و چاه را به دانش آموز گفته و به او کمک می‌کند بتواند در بهترین رشته زیر شاخه هنر در بهترین دانشگاه تحصیل کند. اگر دانش آموز اهل بندرعباس باشید، می‌دانید که کسب رتبه‌های برتر و ورود به دانشگاهی مثل دانشگاه تهران چقدر می‌تواند در آینده شما تاثیرگذار باشد. بنابراین وجود بهترین مشاور کنکور بندرعباس نتایج را به نفع شما آن طور عوض می‌کند که بتوانید به آرزوی خود یعنی تحصیل در برترین دانشگاه‌های ایران دست پیدا کنید. اما بهترین مرکز مشاوره کنکوری بندرعباس چه ویژگی‌ها دارد و چه موسسه‌ای است؟

مشاوره تحصیلی کنکور بندرعباس

بهترین مرکز مشاوره کنکور بندرعباس را بشناسید

مطمئنا به عنوان یک دانش آموز بندرعباسی، دوست دارید برای موفقیت در کنکور از بهترین مشاوران کمک بخواهید. بنابراین طبیعی است که به دنبال بهترین مرکز مشاوره کنکور بندرعباس باشید.

مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، به عنوان برترین و بهترین مرکز مشاور کنکور بندرعباس و کل ایران سالیان زیادی است فعالیت داشته و دانش آموزان رتبه برتری زیادی را نیز تربیت کرده است.

این مرکز مشاوره با تکیه بر دانش و تجربه‌ای که در طی سالیان متوالی فعالیت خود به دست آورده، توانسته است نقش زیادی در رسیدن به موفقیت دانش آموزان داشته باشد.

بهترین مشاور کنکور بندرعباس

دانش آموزان کنکوری زیادی از سراسر ایران خواستار شرکت در برنامه جامع و کامل مشاوره این مرکز بوده و به دنبال موفقیت در مهم‌ترین آزمون زندگی خود هستند.

اما شاید برای شما این موضوع سوال شده باشد که مگر مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، چه برنامه تحصیلی دارد که تا این حد طرفدار دارد؟ در ادامه بیشتر در مورد آن به شما توضیح خواهیم داد.

مراحل مشاوره کنکور در مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین

ظرفیت مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین محدود است. بنابراین تنها دانش آموزانی پذیرش می‌شوند که از نظر روحیه و انگیزه آماده هستند. بنابراین قبل از این که بخواهید وارد این مرکز مشاوره شوید، باید در یک مصاحبه آنلاین شرکت کنید.

در این مصاحبه از شما در مورد انگیزه‌ای که برای درس خواندن دارید و آمادگی شما برای کنکور سوال می‌شود. در صورتی که در این مصاحبه قبول شوید، یک تست روانشناسی MBTI آنلاین را دریافت می‌کنید.

به کمک این تست، مشاوران مرکز مشاوره دکتر معین الدین با خلق و خو و روحیه شما آشنا شده و بهتر می‌توانند مشاور مناسب برای شما انتخاب کنند.

بعد از پشت سر گذاشتن این مراحل است که وارد برنامه اصلی مشاوره کنکور می‌شوید. این مراحل شامل 5 بخش زیر هستند.

برنامه ریزی کنکور بندرعباس

1: جلسات مربوط به کوچینگ

اولین بخش از برنامه مشاوره دکتر معین الدین، مربوط به جلسات کوچینگ است. جلسات کوچینگ زیر نظر دکتر معین الدین برگزار می‌شود. در این جلسات شما به عنوان یک دانش آموز پشت کنکوری با تکنیک‌های ناب تست زنی، سبک زندگی دانش آموز کنکوری و… کامل آشنا می‌شوید. این جلسات به صورت هفتگی برگزار شده و بهترین جلسات برای پرسش و پاسخ هستند. حتی شما در این جلسات می‌آموزید که چطور می‌توانید برای رسیدن به موفقیت بهتر تلاش کرده و به بهترین نتایج دست پیدا کنید.

2: جلسات هفتگی منتورینگ

بعد از جلساتی که برای کوچینگ در آن شرکت می‌کنید، باید در جلسات منتورینگ که آن هم هفتگی برگزار می‌شوند، شرکت کنید. این جلسات با حضور منتور یا راهنمای شما برگزار می‌شود. منتور به صورت 24 ساعته با شما در ارتباط بوده و گزارش کارهایی که انجام داده‌اید را از شما می‌گیرد.

شما نه تنها در طول روز با منتور خود در ارتباط هستید، بلکه به صورت هفتگی نیز با او دیدارد دارید. می‌توانید ترس‌ها و نگرانی‌ها و شرایط خود را با منتور درمیان گذاشته و او به شما کمک می‌کند تا این موارد را به سادگی رفع کنید.

3: برنامه ریزی فردی

مهم‌ترین چیزی که یک دانش آموز پشت کنکوری به آن نیاز دارد، برنامه مشخص است. ما در مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین برنامه‌های اختصاصی برای هر دانش آموز ترتیب داده‌ایم. در این برنامه‌ها مشخص شده که هر دانش آموز باید در طول روز چند صفحه درس بخواند و چند تست کار کند.

بهترین موسسه مشاوره کنکور بندرعباس

4: آزمون‌های فردی

برای این که میزان موفقیت شما در برنامه ریزی فردی تعیین شود، از دروسی که مطالعه می‌کنید، برایتان آزمون طرح می‌شود. آزمون‌های فردی مخصوص شما بوده و هر فرد آزمون خاص خود را دارد. آزمون‌ها در یک زمان مشخص برگزار شده و شما باید به آن‌ها در یک زمان معین پاسخ دهید. تستی بودن آن به مدیریت بهتر زمان شما در جلسات کنکور هم کمک می‌کند.

5: کارگاه‌های مخصوص والدین دانش آموزان کنکوری

وقتی به دانش آموزان موفق کنکوری نگاه می‌کنیم، بیشترشان حمایت خوبی از جانب پدر و مادرشان دریافت کرده‌اند. این حمایت است که آن‌ها را به ادامه مسیر دلگرم می‌کند. ما هم این موضوع را درک کرده‌ایم و البته می‌دانیم که ممکن است برخی از والدین ندانند که چطور فرزندان خود را حمایت کنند. کارگاه‌های مخصوص والدین دقیقا به این منظور طراحی شده‌اند. والدین در این کارگاه‌ها می‌آموزند که چطور با فرزندان پشت کنکوری خود رفتار کرده و چطور آن‌ها را حمایت کنند.

راستی شما یک هفته فرصت دارید تا در این برنامه جامع شرکت کنید. اگر بعد از اتمام هفته به هر دلیلی فکر کردید که مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین برای شما مناسب نیست، از مشاوره انصراف دهید. وجه پرداختی شما تمام و کمال به شما بازگردانده می‌شود.

سخن آخر

حضور مشاوران کنکوری تاثیر بسزایی در رو به رو شدن درست با شرایط کنکور دارند. یک مشاور کنکور هم در این زمینه تحصیل کرده و هم خود این شرایط را تجربه کرده است. با تکیه بر دانش و مهارتی که دارد، می‌تواند بهترین راهنما برای یک دانش آموز پشت کنکوری باشد. حتی بعد از کنکور و در حین انتخاب رشته هم می‌تواند به او کمک کند. قطعا پیدا کردن یک مرکز مشاوره خوب در بندرعباس مشکل است، اما غیر ممکن نیست. مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، به عنوان برترین مرکز مشاور کنکور بندرعباس و کل ایران، توانسته است، بهترین راهنما برای دانش آموزان پشت کنکوری و دانش آموزانی باشد که به دنبال انتخاب رشته دانشگاهی خود هستند. با شرکت در جلسات مشاوره دکتر معین الدین، پله‌های موفقیت را زودتر از رقبای خود بالا می‌روید.