کنکور و انتخاب رشته یکی از مهمترین بخش زندگی هر نوجوانی است. بنابراین، توصیه می شود که همه داوطلبان کنکور سراسری، در انتخاب مشاور کنکور خود نهایت دقت و توجه را بکار ببرند. برای رسیدن به یک انتخاب درست، استفاده از راهنمایی مراکز مشاوره کنکور و انتخاب رشته گزینه خوبی است. امروزه، بسیاری از والدین به دنبال مشاوران تحصیلی و کنکور حرفه ای برای فرزندان خود هستند. در این مقاله، ما به طور اختصاصی به مشاوره کنکور بوشهر می پردازیم.

از آنجایی که انتخاب مشاور کنکور در بوشهر ارتباطی مستقیم با آینده تحصیلی و شغلی دانش آموزان دارد، بهره مندی از راهنمایی های یک مشاور مجرب بسیار کمک کننده است. مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، یکی از بهترین مراکز مشاوره تحصیل و کنکور در ایران است که در این مقاله، با نحوه کار این مجموعه آشنا می شویم.

بهترین مشاور کنکور بوشهر

دریافت مشاوره در مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین

شرکت در جلسات مرکز مشاوره دکتر معین الدین، به شرط انجام دو مرحله صورت می گیرد. در مرحله اول ، از مراجعین می خواهند در یک مصاحبه به صورت تلفنی شرکت کنند تا سطح آمادگی شما برای شرکت در جلسات مشاوره کنکور بررسی شود. سپس، در مرحله بعد مراجعین باید تست روانشناسی MBTI را انجام دهید تا مشاوران، با ابعاد فکری و احساسی آن ها آشنا شوند. دانش آموزان پس از شرکت در این دو مرحله می توانند در جلسات مشاوره این مرکز شرکت کنید. در ادامه مقاله، شما را با نحوه برگزاری هر یک از خدمات آشنا می کنیم.

جلسات کوچینگ

اولین جلسه در برنامه کنکور مرکز دکتر معین الدین، جلسات کوچینگ است. در این جلسات دانش آموزان با مهارت هایی که باید در زمینه آمادگی برای کنکور بدانند، آشنا می شوند. از جمله این مهارت ها، می توان به تکنیک های تست زنی، نکات کنکوری و روش مطاعه صحیح هر درس و مبحث اشاره کرد. تکنیک هایی مانند نحوه درست آزمون دادن و مدیریت زمان برای هر بخش در این جلسات آموزش داده می شود. دانش آموزان می توانند در این جلسات، پاسخ سوالات خود را از کوچ مرکز مشاوره کنکور بوشهر دکتر معین الدین دریافت کنند.

جلسات منتورینگ

در کنار جلسات کوچینگ، دانش آموزان در هفته یک جلسه منتورینگ نیز خواهند داشت. منتور کسی است که خود در کنکور شرکت کرده و از رتبه های برتر کنکور سراسری است. هر دانش آموز، یک منتور مخصوص خود را دارد تا روند کار شما را گزارش دهد. در این جلسات هفتگی و فردی، دانش آموزان با تجربیات منتور خود برای آمادگی بهتر آشنا می شوید. تمام حالات و افکار شما مانند استرس و عدم تمرکز در این جلسات بررسی می شود. شما می توانید روزانه و به صورت آنلاین با منتور خود در ارتباط باشید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

برنامه ریزی فردی

هر دانش آموزی سطح درسی و شرایط ویژه خود را دارد و درنظر گرفتن یک برنامه ریزی تحصیلی و کنکوری برای همه، نظری کاملا غیر قابل قبول است. مرکز مشاوره دکتر معین الدین، برای هر دانش آموزی بر اساس سابقه و پایه تحصیلی آن ها، یک برنامه کنکور ویژه را درنظر می گیرد. در این برنامه مخصوص، تعیین شده است که هر کدام از دانش آموزان در طول روز چه مباحث و چه دروسی را در چند ساعت باید مطالعه کنند.

آزمون‌های فردی

مشاوران مرکز مشاوره کنکور بوشهر این مرکز، آزمون ها و سوالاتی را مناسب با برنامه خود شما طراحی می کنند. این سوالات شامل تمام مواردی است که شما باید مطالعه کرده باشید و بدانید. سوالات این آزمون ها مانند کنکور، تستی طراحی شده اند. برای شرکت در آزمون، دانش آموزان باید وارد پنل کاربری مخصوص خود شوند و طبق زمان تعیین شده، به حل سوالات بپردازند. علاوه بر آزمون رهای فردی، الزامی است که شما در آزمون های آزمایشی دیگری از جمله قلم چی، گاج و گزینه دو شرکت نمایند.

کارگاه‌های ویژه والدین

کارگاه هایی نیز جهت درک والدین دانش آموزان از فعالیت هایی که در مرکز مشاوره دکتر معین الدین انجام می گیرد، برگزار می شود. در این صورت والدین، تکیه گاه و مشاور بهتری برای فرزندان خود هستند که می توانند در موفقیت آنها شریک باشند.

تضمین بازگشت وجه

این مرکز به کار مشاوران خود اطمینان کامل دارد. دانش آموزان می توانند به راحتی در این جلسات ثبت نام کنند. اگر پس از 2 هفته، دانش آموزان از کار این مجموعه راضی نبودند، می توانند از جلسات انصراف دهند و هزینه پرداخت شده را پس بگیرند.

بهترین مشاوره کنکور ریاضی بوشهر

مشاوره کنکور ریاضی بوشهر
مشاوره کنکور ریاضی بوشهر

رشته ریاضی درست مثل رشته تجربی و انسانی، پرطرفدار است. مهم ترین نکته برای قبولی در کنکور، استفاده از یک برنامه کنکور است که با دقت و توجه بالایی بر اساس علاقه، استعداد، شخصیت و هدف دانش آموز تهیه شده باشد. یک مشاور باید بتواند با طرح سوالات مناسب، نقاط نقوت و ضعف دانش آموز را در این رشته بشناسد تا برنامه کنکور ریاضی کارآمدی را تهیه کند. این برنامه با گذشت زمان و بر اساس روند پیشرفت دانش آموز، تغییر می کند و به طبع، فشرده تر و سخت تر می شود. جلسات مشاوره کنکور بوشهر پیشرفت تحصیلی شما را تضمین می کند.

بهترین مشاوره کنکور تجربی بوشهر

مشاوره کنکور تجربی بوشهر
مشاوره کنکور تجربی بوشهر

امروزه، همان طور که می دانید رشته پرطرفدار علوم تجربی، به رقابتی ترین رشته کنکوری تبدیل شده است. قبولی در زیرشاخه های مختلف علوم تجربی از جمله پزشکی، دندان پزشکی و پیراپزشکی آرزوی دانش آموزان است. دانش آموزان در سال کنکور با فشار روحی و استرس زیادی مواجه می شوند. درنتیجه، دانش آموزان این رشته میزان استرس بالایی در راه رسیدن به موفقیت تجربه می کنند.
این گروه با استفاده از مشاوران کنکور مجرب، شانس قبولی خود را افزایش می دهند. در انتخاب یک مشاور حرفه ای نهایت دقت و توجه خود را به کار بگیرید. تا جایی که ممکن است از وقت خود استفاده مفید کنید. سعی کنید همیشه مثبت اندیش باشید و به خود این انگیزه را دهید که ممکن است شما آن شخص برنده باشید.

بهترین مشاوره کنکور انسانی بوشهر

آشنایی با منابع کنکور انسانی
آشنایی با منابع کنکور انسانی

شاید انتخاب یک مشاور کنکور انسانی، حتی از انتخاب مشاور رشته تجربی مهمتر باشد. تعداد کتاب ها، منابع و دروس در این رشته بسیار گستره تر از دیگر رشته هاست. بنابراین، برای قبولی در هر رشته ای از علوم انسانی، شما باید برنامه حرفه ای مرکز مشاوره دکتر معین الدین را تهیه کنند. چرا که ضریب دروس در هر زیرگروه متفاوت است و در رشته علوم انسانی، رشته های دانشگاهی بسیار گسترده ای وجود دارد. مراکز مشاوره کنکور بوشهر به شما در این زمینه، کمک های بسیاری می کند.

بهترین مشاوره کنکور هنر در بوشهر

همانطور که میتوان حدس زد، رشته هنر و زیرشاخه های آن مورد بی توجهی قرار گرفته است. مشاوران این رشته، درمورد آینده شغلی، کاملا دانش آموزان خود را آگاه می نمایند. دانش آموزان این رشته مانند دیگر رشته ها، به دنبال راهنمایی های لازم یک مشاور باتجربه برای انتخاب بهترین زیرشاخه رشته خود و بهترین دانشگاه های کشور هستند.

مشاوره کنکور رشته هنر بوشهر
مشاوره کنکور رشته هنر بوشهر

سخن آخر

مرکز مشاوره کنکور بوشهر دکتر معین الدین، برنامه تحصیلی و کنکور مناسب شما را در هر مقطع و رشته ای که هستید، به شما ارائه می دهد. بنابراین، فرصت خود را از دست ندهید و برای رسیدن به موفقیت و هدفی که در نظر دارید، هرچه سریع تر مشاور خود را بیابید.