رشت جزو آن دسته از شهرهایی است که همیشه رقابت برای به دست آوردن رتبه‌های برتر کنکوری در آن بسیار بالا است. قطعا دانش آموزان اهل شهر رشت نیز سعی می‌کنند با کسب رتبه‌های بالا، این رقابت را به نفع خود تمام کنند. اما کنکور آزمون مهم و در عین حال پیچیده‌ای است. شما مجبورید در مدت 4 ساعت به سوالاتی از دروس مختلف پاسخ دهید. اگر پشتکار و راهنمای خوبی نداشته باشید، در این رقابت مغلوب می‌شوید. مراکز مشاوره کنکور دقیقا به همین منظور تاسیس شدند. این مراکز دقیقا به شما کمک می‌کنند که در زمان محدودی که در اختیار دارید، به بیشترین سوالات پاسخ دهید. اما قطعا پاسخ‌های درست مد نظر ما است. اگر شما هم به فکر پیدا کردن بهترین مرکز مشاوره کنکور رشت هستید، پس پاسخ خود را در این مطلب پیدا خواهید کرد.

معرفی بهترین مشاور کنکور رشت

کنکور اتفاق مهمی است. برای بعضی از ما سرنوشت سازترین اتفاقی است که تا شروع جوانی برایمان رخ می‌دهد. بنابراین نمی‌توانیم زیاد روی آزمون و خطا حساب کنیم و سرنوشت و حتی آینده خود را به دست آن بسپاریم.

بنابراین قبل از این که سر جلسه کنکور از ندانستن سوالات و موفق نشدن در آن گریه کنیم؛ بهتر است که سراغ یک مشاور کنکور حرفه‌ای برویم تا لبخند بزرگی روی صورتمان بنشیند زمانی که جواب کنکور را می‌بینیم.

از این رو می‌توانید از همین حالا به فکر باشید و به بهترین مرکز مشاوره کنکور رشت مراجعه کنید. مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، مفتخر است به عنوان بهترین مرکز مشاور کنکور رشت و حتی ایران فعالیت کند.

این مرکز مشاوره کنکور سعی کرده تا با روش‌های نوین آموزشی، استفاده از مشاوران حرفه‌ای و همچنین رتبه‌های برتر کنکور، در امر مشاوره، به بهترین مشاور برای مشاوره کنکور ریاضی، مشاوره کنکور انسانی و مشاوره تجربی تبدیل شود.

همچنین این مرکز مشاوره در رشت و دیگر شهرهای بزرگ ایران به عنوان بهترین مشاور کنکور هنر نیز انتخاب شده است. تمامی این موارد دست به دست هم داده‌اند تا دانش آموزان و والدین زیادی به این مرکز اعتماد کرده و بخواهند تا راهنمایشان در مسیر کنکور باشند.

اما قطعا چیزی که سبب جذابیت این مجموعه شده، استفاده از متدها و روش‌های نوین جهت آموزش مهارت‌های کنکوری است.

مراحل مشاوره در مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین

مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، جزو بهترین‌هایی است که دانش آموزان زیادی به آن اعتماد می‌کنند. به پاس این اعتماد، همیشه تلاش کرده‌اند بهترین عملکردها را هم از خود نشان دهند.

از این رو، از جدیدترین روش‌های آموزشی و مشاوره‌ای برای کمک به دانش آموزان پشت کنکوری استفاده می‌کنند. این روش‌ها و مراحل به ترتیب زیر هستند.

1: جلسات کوچینگ

اولین مرحله مربوط به کوچینگ است. جلسات کوچینگ جلساتی هستند که به صورت هفتگی برگزار می‌شوند. در این جلسات قرار است شما با جدیدترین روش‌های تست زنی آشنا شوید. روش‌های درس خواندن، خلاصه نویسی و … را نیز بیاموزید.

این جلسات، بهترین زمان برای پرسیدن سوالاتی است که در ذهن خود دارید. همچنین شما قرار است راه و رسم یک کنکوری بودن را بیاموزید.

این که چطور برنامه ریزی دقیق داشته باشید، چطور خود را برای کنکور آماده کنید، چطور با ترس‌ها و ناامیدی‌های خود کنار بیایید و روی نقاط قوت و ضعف خود کار کنید.

به راحتی می‌توانید این مسیر را پشت سر گذاشته و با اطمینان خاطر وارد مراحل مهم‌تری از کنکور و حتی کسب رتبه‌های تک رقمی شوید.

2: جلسات منتورینگ

به موازات جلسات کوچینگی که به صورت هفتگی در آن شرکت می‌کنید، جلسات منتورینگ نیز برای شما برگزار می‌شوند. منتور راهنما و مشاور شما در تمام روزهایی است که برای کنکور خود را آماده می‌کنید.

منتور بر اساس روحیات و شرایط زندگیتان به شما اضافه می‌شود. منتورهای شما خود نیز رتبه‌های برتر کنکوری بوده و بنابراین می‌توانید با خیال راحت به راه حل‌هایشان اعتماد کنید زیرا خودشان یک روز جای شما بوده‌اند.

منتور قرار است به صورت روزانه گزارش‌های شما را دریافت کرده و در جلسات هفتگی راهنمای شما برای سوالات و مشکلاتتان باشد.

3: برنامه ریزی‌های فردی

وقتی به یک مرکز مشاوره کنکور مراجعه می‌کنید، قطعا باید برنامه دریافت کنید. برنامه‌ای برای درس خواندن به زندگی شما نظم می‌بخشد. اما نکته ویژه در مورد مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، ارائه برنامه ریزی‌هایی است که کاملا مخصوص خود فرد طراحی شده‌اند.

یعنی برنامه‌ای که شما دریافت می‌کنید، کاملا هماهنگ با رشته تحصیلی و پایه‌ای است که در آن تحصیل می‌کنید. قطعا این برنامه کاملا اختصاصی برای خودتان طراحی شده است.

در این برنامه ریزی روزهایی که باید تست بزنید، ساعت‌های مطالعه و به طور کلی ساعاتی که باید هر درس را مطالعه کنید، به طور کامل مشخص شده است. این یعنی شما یک برنامه جامع و کامل در اختیار دارید تا به کمک آن به موفقیت برسید.

4: آزمون‌های فردی

ما به این اشاره کردیم که شما یک برنامه مشخص برای مطالعه در اختیار دارید. اما باید آزمونی وجود داشته باشد که به کمک آن برنامه خود را محک بزنید. دقیقا بخش آزمون‌های فردی به این منظور طراحی شده‌اند.

این آزمون‌ها به صورت کاملا اختصاصی برای خود شما طراحی شده‌اند و با هر درسی که پیش بروید، از همان درس هم آزمون طرح می‌شود. اهمیت این آزمون‌ها به این دلیل است که شبیه سازی برای کنکور هستند.

شما در این آزمون‌ها فرصت دارید تا خود را محک بزنید. مدت زمان مشخصی برای پاسخ به آن‌ها دارید. اما چیزی که مهم است، این سوالات و مشابهشان در کنکور هم می‌آید. بنابراین هرچه با دقت بیشتری روی آن‌ها تمرکز کنید، احتمال این که در کنکور هم عملکرد بهتری از خود نشان دهید، بیشتر است.

5: کارگاه‌های ویژه والدین

کارگاه‌های ویژه والدین، جلساتی هستند که مخصوص والدین دانش آموزان پشت کنکوری در نظر گرفته شده‌اند. در این جلسات با والدین در مورد کنکور و اهمیت آن صحبت می‌کنیم.

ما نقش والدین حامی را درک کرده‌ایم. والدین باید تکیه‌گاه فرزندان خود در این مسیر باشند. به همین دلیل در این کارگاه‌ها بیشتر والدین را با شرایط کنکور آشنا کرده و بیشتر در مورد مسایل مربوط به آن صحبت می‌کنیم.

لیست مشاوران کنکور رشت

دکتر معین الدین، دکتر میرزایی، دکتر قاسمی، آقای ثابت و…

سخن آخر

برای برخی از ما کنکور خان هفتم است. موفقیت در آن و کسب یک رتبه خوب، ابدا دست نیافتنی نیست. تنها به تلاش شما و راهنمایی‌های یک مشاور خوب نیاز دارید. مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، به عنوان بهترین مشاور کنکور رشت، خان هفتم را برای شما ساده می‌کند.