یکی از اولین چالش‌هایی که در شروع دوران جوانی با آن رو به رو می‌شوید، کنکور است. یکی از مهم‌ترین آزمون‌هایی که در بهترین حالت کل آینده و زندگی شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. شما با توجه به نتیجه‌ای که از کنکور خود دریافت می‌کنید، می‌توانید شغل آینده خود را انتخاب کنید. حتی شاید کل سرنوشت زندگی شما به آن بستگی داشته باشد. برخی از دانش آموزان ترجیح می‌دهند این مسیر را به تنهایی طی کنند؛ اما هستند دانش آموزانی که از مشاوران کنکور راهنمایی گرفته و به کمک آن‌ها می‌توانند به نتایج بسیار خوبی هم دست پیدا کنند. برای مثال بهترین مشاور کنکور زاهدان برای دانش آموزان زاهدانی بسیار مهم است. زیرا می‌دانند که به کمک یک مشاور خوب می‌توانند به نتایج خوبی دست پیدا کنند. اما بهترین مشاور کنکور زاهدان کیست و چطور می‌توان از مشاوره آن استفاده کرد؟

معرفی بهترین مشاور کنکور زاهدان

قطعا پیدا کردن یک مرکز مشاور کنکور خوب زیاد هم سخت نیست. اما این که بخواهید از بین خوب‌ها بهترین را پیدا کنید، سخت خواهد بود. سالیان زیادی است که دانش آموزان کنکوری زاهدان، مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین را به عنوان بهترین مشاور کنکور زاهدان معرفی می‌کنند.

این مرکز مشاوره کنکوری نه تنها در زاهدان، بلکه در ایران جزو بهترین‌ها بوده و انتخاب خوبی برای دانش آموزانی است که می‌خواهند به صورت قطعی به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

این مرکز مشاوره در زمینه‌های مختلفی مانند مشاوره کنکور ریاضی، مشاوره کنکور تجربی و مشاوره کنکور انسانی، به مشاوره و راهنمایی پشت کنکوری‌ها می‌پردازد.

قطعا وجود مشاوران خبره، استفاده از رتبه‌های برتر کنکور برای منتورینگ و جلسه‌های هفتگی، از مزیت‌های عمده این مرکز مشاوره است. اما حالا سوال اینجاست که چطور می‌توانیم در آن ثبت نام کنیم تا مشاوره دریافت کنیم.

راهنمای ثبت نام در مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین

اولین قدم برای این که بتوانید از مشاوره‌های این مرکز مشاوره کنکور استفاده کنید، ثبت نام است. برای ثبت نام شما، یک مصاحبه تلفنی در پیش دارید. این مصاحبه برای سنجش انگیزه و میزان علاقه شما برای رسیدن به رتبه‌های خوب کنکوری است.

همچنین در این مصاحبه میزان آمادگی شما برای کنکور نیز سنجیده می‌شود. این کار به مشاوران کمک می‌کند بهتر به شما کمک کنند.

در مرحله بعدی لازم است که در یک تست آنلاین روانشناسی شرکت کنید. این تست نیز برای سنجش بار روحی و شرایط شما است. ما به روح و روان شما اهمیت می‌دهیم. باتوجه به روحیات و خصوصیات روحی و روانی که دارید، منتور در کنار شما قرار می‌گیرد. اما این شروع ماجرا است. برای شروع مراحل دریافت مشاوره آماده‌اید؟

مراحل مشاوره در مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین

ما در مرکز مشاوره دکتر معین الدین، سعی کرده‌ایم از جدیدترین روش‌های دنیا برای آماده کردن شما برای کنکور استفاده کنیم. کنکور آزمون مهمی است و ما از اهمیت آن نیز به خوبی آگاهیم. بنابراین مراحل زیر را برای مشاوره شما طراحی کرده‌ایم.

1: برگزاری جلسات هفتگی کوچینگ

کوچینگ اولین مرحله از ارائه مشاوره‌های این مرکز مشاوره است. شما در این جلسات فرصت این را دارید که در مورد هر چیزی که به کنکور مربوط است، اطلاعات کسب کنید. در این جلسات می‌توانید سوالات خود را مطرح کنید، از جدیدترین روش‌های تست زنی برای کنکور خبردار شوید، با بهترین روش‌های مطالعه و نکات جذاب مربوط به آن آشنا شوید. شما نه تنها در مورد کنکور می‌آموزید، بلکه می‌آموزید که چطور سبک زندگی خود را به سبکی تبدیل کنید که برای کنکور مناسب باشد.

2: برگزاری جلسات هفتگی منتورینگ

در کنار جلسات هفتگی کوچینگ، شما جلسات هفتگی منتورینگ نیز دارید. منتور مشاور و همراه شما در مسیر کنکور است. او خود نیز یک رتبه برتر کنکوری است که خود تمام مشکلات، ترس‌ها و ناامیدی‌ها و خستگی‌های شما را درک می‌کند. حالا وقت تلاش است. منتور شما هر روز گزارش کار از شما می‌گیرد و تمام طول روز از طریق واتس اپ با شما در ارتباط است. او راه و چاه را به شما نشان داده و به صورت هفتگی نیز با او ملاقات خواهید داشت. این ملاقات‌های هفتگی کمک خوبی برای بهتر شدن وضعیت روحی و افزایش تلاش و بهبود نقاط قوت و ضعف شما هستند.

3: برنامه ریزی فردی

قطعا ما انتظار نداریم که همگی دانش آموزان پشت کنکوری با یک قالب تکراری مشغول مطالعه شوند. به همین دلیل باتوجه به وضعیت درسی، نقاط قوت، نقاط ضعف، پایه تحصیلی و رشته‌ای که دانش آموز در آن تحصیل می‌کند، برنامه‌ای مشخص برای او طرح می‌کنیم. این برنامه دقیق و حساب شده بوده کاملا مشخص کرده که شما در طول روز باید چند صفحه از هر درس را مطالعه کنید، از چه منابعی برای تست زنی استفاده کنید و هر روز چند تست کار کنید. قطعا این برنامه دقیق به درد شما خواهد خورد.

4: برگزاری آزمون‌های فردی

در مورد برنامه ریزی فردی با شما صحبت کردیم. این برنامه ریزی تنها زمانی مناسب است که باتوجه به آن نیز آزمون‌هایی داشته باشید. ما در مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، سوال‌های تستی استاندار کنکور طرح می‌کنیم که کاملا مرتبط با برنامه فردی شما هستند. این تست‌ها را باید در مدت زمان مشخصی پاسخ دهید. نتایج آن معیار خوبی برای سنجتان است. زیرا این تست‌ها کاملا مشابه تست‌های کنکور هستند.

5: کارگاه‌های آموزش والدین

مسیر کنکور تنها دانش آموزان را درگیر نمی‌کند. والدین نیز نقش پر رنگی دارند. به همین دلیل ما کارگاه‌های ویژه‌ای برای والدین ترتیب می‌دهیم و در این جلسات با والدین صحبت می‌کنیم تا متوجه نقش مهم خود شوند. آن‌ها قرار است به همراهان فوق العاده‌ای در مسیر کنکور برای شما تبدیل شوند.

نتیجه گیری

زمانی که صحبت از کنکور می‌شود، به دنبال آن بحث مشاوران کنکور هم مطرح می‌شود. بدون شک دانش آموزان و والدینشان در طی سالیان زیاد و با کسب تجربه، متوجه اهمیت وجود مشاور کنکور شده‌اند. قطعا یک مشاور خوب بهتر می‌تواند به شما در پشت کنکور ماندن کمک کند. دانش آموزان زاهدانی برای کسب نتایج بهتر، به بهترین مشاور کنکور زاهدان مراجعه می‌کنند. مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، به عنوان بهترین مرکز مشاوره کنکور زاهدان و ایران، نتایج خوبی را برای دانش آموزان پشت کنکوری رقم می‌زند. بهترین مشاور کنکور هنر و سایر رشته‌ها در کنار شما است تا مسیر کنکوری بودن را راحت و بی‌‌دردسر طی کنید.