بدون شک تمامی دانش آموزان زنجانی، از اهمیت کنکور باخبر هستند. آزمونی که نتیجه آن روی تمام ابعاد زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. اما در کنار اهمیت خود آزمون کنکور، باید به این موضوع هم توجه کرد که چقدر یک مشاور خوب هم مهم است. یک مشاور کاربلد و خبره در زمینه مشاوره کنکوری، به شما بهتر می‌تواند کمک کند. مثلا کمک گرفتن از بهترین مشاور کنکور هنر، به کسب رتبه‌های برتر کمک می‌کند. اگر مثل هر دانش آموز دیگری به دنبال بهترین مشاور کنکور زنجان هستید، پس این مطلب را از دست ندهید.

چه دانش آموزانی به مشاوره کنکور نیاز دارند؟

اغلب دانش آموزان برایشان مهم است که بدانند به مشاوره کنکور نیاز دارند یا خیر. تجربه چند ساله نشان داده که نیاز به مشاور برای همه رشته‌ها مهم است. کمک گرفتن از یک مشاوره تخصصی تمام راه را برای شما هموار می‌کند.

مشاوره کنکور انسانی، مشاوره کنکور تجربی و مشاوره کنکور ریاضی، هر کدام تخصص خود را داشته و کمک گرفتن از آن‌ها شانس موفقیت شما را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

بنابراین کمک گرفتن از بهترین مشاور کنکور نیاز اولیه تمامی دانش آموزانی است که می‌خواهند یک ضرب در کنکور با رتبه‌های عالی قبول شوند.

بهترین مشاور کنکور زنجان کیست؟

کلان شهر زنجان، مجموعه‌های کنکوری زیادی دارد. اما قطعا همیشه بهترینی در بین همه وجود دارد. بهترینی که بتوانید با خیال راحت به آن‌ها اعتماد کرده و از آن‌ها برای رسیدن به بهترین رتبه کنکوری کمک بخواهید. مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، بهترین مشاور کنکور زنجان، در تمام مراحل کنکور، راهنما و مشاور شما خواهد بود.

این مرکز مشاوره کنکوری، نه تنها در زنجان، بلکه در سراسر ایران، به عنوان برترین مرکز مشاوره کنکوری انتخاب شده است. کمک گرفتن از مشاوران خبره، رتبه‌های برتر کنکوری و داشتن یک برنامه جامع و کامل برای راهنمایی کنکوری‌ها، از جمله دلایل محبوبیت این مجموعه هستند.

چرا مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین؟

شاید از خود بپرسید که چرا باید این مرکز مشاوره را برای کنکور خود انتخاب کنم؟ پاسخ در برنامه جامع و حرفه‌ای که دارند نهفته است. این مرکز مشاوره کنکوری، نه تنها روی مهارت‌های شما برای موفقیت بیشتر روی کنکور تمرکز کرده است، بلکه ابعاد روحی و خانوادگی شما را هم برای رسیدن به موفقیت در نظر می‌گیرد.

این مرکز مشاوره کنکوری، در چند مرحله راهنمای شما و خانواده‌ شما است. این مراحل به ترتیب زیر هستند.

_ پیش از هرچیز باید ابتدا با مجموعه در تماس باشید. در یک مصاحبه آنلاین شرکت می‌کنید. در صورتی که در این مصاحبه قبول شوید، یک تست آنلاین روانشناسی برای شما ارسال می‌شود.

این تست برای بررسی و ارزیابی شرایط روحی شما بوده و به شناخت بهتر شما از نظر ظرفیت‌های روحی و روانی کمک می‌کند.

اما در نهایت بعد از انجام این تست است که به طور جدی کار دریافت مشاوره شما شروع می‌شود.

1: جلسات هفتگی کوچینگ

جلسات کوچینگ اولین بخش از خدمات مشاوره کنکوری دکتر معین الدین است. این جلسات به صورت هفتگی برگزار می‌شوند. شما فارغ از رشته‌ و پایه تحصیلی که دارید، در این جلسات یاد می‌گیرید که چطور مثل یک کنکوری رفتار کنید، با تکنیک‌های نوین تست زنی آشنا می‌شوید و انگیزه می‌گیرید. در این جلسات هفتگی می‌توانید سوال‌های خود را نیز مطرح کنید.

این جلسات بحث و تبادل نظر از نظر روانی شما را برای ادامه مسیر آماده کرده و به شما کمک می‌کند تا هفته جدید برنامه‌های خود را با نکات جذاب‌تر و بهتر شروع کنید. در این جلسات به سوالات شما پاسخ داده شده و حتی می‌توانید نظرات دیگران را نیز بشنوید.

2: جلسات هفتگی منتورینگ

در کنار کوچینگ، شما یک منتور اختصاصی برای خود دارید. منتور شما خود یک رتبه برتر کنکوری است. او تمامی شرایط شما را درک کرده و روزی در جایی ایستاده بود که شما حالا هستید. به همین دلیل او هر روز با شما در ارتباط است. به شما انگیزه می‌دهد و می‌توانید در مورد مشکلات و نگرانی‌هایتان با او صحبت کنید.

منتور شما از شما گزارش کار روزانه خواسته و راهنما و انگیزه دهنده به شما در تمام مسیر کنکورتان است. علاوه بر گفتگو‌های روزانه، به صورت هفتگی نیز جلسات حضوری دارید. این جلسات تکمیل کننده نیازهای شما به مشاوره و راهنمایی در زمینه شرایط درسی و روحیتان است.

3: برنامه ریزی جامع فردی

با توجه به رشته تحصیلی و پایه‌ای که در آن تحصیل می‌کنید، برنامه ریزی جامعی برای تمامی روزها و ساعت‌های چیده می‌شود. در برنامه شما تعداد درس‌ها، فصل‌های هر درس که باید مطالعه کنید و تعداد تست‌هایی که باید بزنید کاملا مشخص شده‌ است.

4: آزمون‌های فردی

شما به صورت روزانه مطالعه می‌کنید اما با شرکت در آزمون‌های تستی و مشابه کنکور است که به توانایی‌های خود پی می‌برید. آزمون‌های فردی، آزمون‌هایی هستند که مخصوص شما طراحی شده‌اند. این آزمون‌ها تماما تستی بوده و باید در یک مدت زمان مشخص به آن‌ها پاسخ دهید.

در کنار این آزمون‌ها، باید در آزمون‌های جامع قلم چی، گزینه دو و… به تشخیص منتور خود نیز شرکت کنید.

5: کارگاه‌های ویژه والدین

در کنار مشاوران، والدین نیز نقش پر رنگی در کمک به فرزندان خود دارند. در کارگاه‌های ویژه والدین به آن‌ها در مورد نقشی که دارند توضیح می‌دهند. دانش آموزان در سال کنکور خود به حمایت والدین نیاز دارند. در این کارگاه‌ها والدین یاد می‌گیرند چطور پشتیبان و حامی فرزند کنکوری خود باشند.

در آخر شما یک هفته فرصت دارید تا خدمات مشاوره‌ای که در مرکز مشاوره کنکوری دکتر معین الدین به شما عرضه می‌شود را بررسی کنید.

در صورتی که فکر می‌کنید خدمات آن برای شما مناسب نیست، می‌توانید از دوره مشاوره کنکوری انصراف داده و وجه پرداختی خود را پس بگیرید.

سخن آخر

بزرگترین چالشی که در آستانه جوانی با آن رو به می‌شوید، کنکور است. چالشی که شاید تعیین کننده کل مسیر زندگی حرفه‌ای و شغلی شما باشد. اگرچه تنها چند ماه برای تلاش در آن وقت دارید، اما اگر این تلاش به کمک مشاور حرفه‌ای باشد، نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت. مشاوره کنکور زنجان برای دانش آموزان زنجانی بسیار مهم است. رقابت در این شهر همیشه زیاد است. مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، به عنوان برترین مرکز مشاوره کنکور زنجان و ایران، خدمات مشاوره و راهنمایی خود را در اختیار شما قرار می‌دهد. موفقیت با تلاش و مشاوره درست امری ساده و بدیهی خواهد بود.