انتخاب بهترین مشاور کنکور در ساری یکی از مهم­ترین انتخاب ­های دانش ­آموزان است. آینده تحصیلی و شغلی دانش­ آموزان به این انتخاب بستگی دارد و هدفی بزرگ محسوب می ­شود. از آنجایی که تصمیم ­گیری برای این هدف بزرگ نیاز به توجه و دقت بالایی دارد، بهره­ مندی از راهنمایی ­های مشاوران تحصیلی و کنکوری می­تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد. در این مقاله ما با بهترین مرکز مشاوره کنکور ساری آشنا خواهیم شد.

امروزه­، بسیاری از دانش ­آموزان در هر مقطع تحصیلی از جمله دوره حسای متوسطه دوم و کنکور، می­توانند به مراکز مشاوره تحصیلی و کنکور دسترسی داشته باشند. بسیاری از والدین، امیدوار هستند که فرزندان خود را راهی بهترین رشته ها و دانشگاه ها نمایند. هر دانش­ آموزی باید برنامه منحصر­به­ فرد خود را داشته باشد، زیرا توانایی­ ها و ویژگی­ های هر دانش ­آموز، با بقیه تفاوت خواهد داشت.

مراکز مشاوره کنکور ساری
بهترین مراکز مشاوره کنکور ساری

یکی از نکاتی که مراکز مشاوره تحصیلی ساری را خوش­نام کرده است، مشاوران خصوصی آن است. یکی مراکز باکیفیت مشاوره تحصیلی ساری، مرکز مشاوره دکتر معین ­الدین است که با ارائه خدمات مناسب و مشاوران برتر در کشور، در موفقیت دانش ­آموزان بسیار تاثیرگذار بوده است. اگر شما نیز به ­دنبال روش­های مناسب آمادگی برای کنکور سراسری در ساری هستید، توصیه می­شود که به مرکز مشاوره کنکور ساری دکتر معین الدین مراجعه کنید تا برنامه کنکور خود را تهیه نمایید.

دریافت مشاوره در مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین

دانش­آموزان در مرکز مشاوره دکتر معین الدین، در وهله اول در یک مصابحه تلفنی شرکت می­کنند تا میزان آمدگی آن­ها برای شرکت در کلاس­های این مرکز سنجیده شود. سپس، این دانش­ آموزان باید یک تست روانشناسی را نیز برای آشنایی مشاوران با بعد روانی آن­ها انجام دهند. در ادامه به ­طور خلاصه به دیگر مراحل این جلسات می­پردازیم.

جلسات کوچینگ

اولین مرحله از بخش مشاوران مرکز مشاوره دکتر معین الدین، جلسات کوچینگ است. در جلسات کوچینگ دانش ­آموزان تکنیک­ های بسیاری مانند تکنیک­های تست­زنی و مطالعه صحیح را به ­صورت هفتگی می­ آموزند. با شرکت در این جلسات شما به سطح بالایی از آمادگی لازم برای شرکت کنکور می­رسید.

جلسات منتورینگ

دانش ­آموزان همچنین در کلاس­های هفتگی منتورینگ نیز شرکت می­کنند. در این جلسات با نفرات و رتبه­ های برتر به­ عنوان منتور خود صحبت می­شود تا از تجربه آن­ها جهت آگاه شوند. این جلسات درمورد ترس­، پیشرفت، تمرکز و تمام افکار شماست. همچنین، منتور شما به ­صورت آنلاین و روزانه با شما در ارتباط است.

سردرگمی در انتخاب بهترین مشاور کنکور
سردرگمی در انتخاب بهترین مشاور کنکور

برنامه ­ریزی فردی

برنامه ­ریزی فردی، یک برنامه منحصر­به ­فرد برای شماست. این برنامه، بر این اساس که شما در کدام پایه تحصیلی هستید، ارائه می­شود. میزان مطالعه در روز، مباحث مورد نیاز و روش مطالعه هر دانش ­آموز در این نوع برنامه­ ها به­ طور کامل مشخص شده است.

آزمون‌های فردی

آزمون­ های فردی درواقع، یک نوع امتحانی است که مخصوص خود شما در دستور جلسات مشاوره کنکور ساری طراحی شده است. این آزمون­ ها، مانند سوالات کنکور به صورت تستی تهیه می­شود. دانش ­آموزان باید در زمانی مشخص، وارد پنل کاربری خود شده و به این سوالات در مدت زمانی مشخص پاسخ دهند.

کارگاه‌های ویژه والدین

مرکز مشاوره دکتر معین الدین، علاوه بر جلساتی که به دانش ­آموزان خود اختصاص داده است، کارگاه­ های ویژه ­ای را نیز برای آشنایی والدین با موضوعات روانشناسی برگزار می­کند. والدین با شرکت در این کارگاه، می­توانند پشتیبان و راهنمای مناسبی برای فرزندان خود باشند.

بهترین مشاوره تحصیلی در ساری

توصیه می­کنیم که والدین و دانش ­آموزان حتما هنگام انتخاب مرکز مشاوره مورد نظر خود، به امتیازات آن نیز توجه کنند و نسبت به نحوه کار مراکز، آگاهی کامل داشته باشند. یک مشاور حرفه ای هنگام انجام کار مشاوره، باید دانش ­آموز خود و همچنین استعداد، دیدگاه، احساسات، اهداف و نحوه یادگیری او را به­ طور کامل بشناسد.

بعضی از مراجعین، داوطلبانی هستند که در کنکور شرکت کرده اند اما موفق به رسیدن به هدف مورد نظر خود نشده ­اند. این گروه از داوطلبان دچار نوعی افسردگی هستند. مشاوران برتر کنکور ساری، سعی می­کنند که این احساس شکست و منفی را از داوطلبان دور کنند و با روحیه دهی مناسب باعث ایجاد انرژی و حسی مثبت در داوطلب شوند. سپس، این مشاوران با شناسایی اشتباهات آن­ها، از تکرار دوباره آن جلوگیری می­کنند و راه مناسب را به داوطلبان می­ آموزند.

مشاوره کنکور و برنامه  ریزی تحصیلی در ساری

نوجوانان، به دلیل عدم آگاهی کافی از خود، نمی­توانند به تنهایی یک برنامه کنکور مناسب را تهیه کنند. در این شرایط مراجعه به یک مرکز مشاوره کنکور ساری می­تواند بسیار کمک­ کننده باشد. در صورتی که یک مشاور نیز نتواند باعث موفقیت او شود، بر اساس اصل روانشناسی چنین فردی دچار نا­امیدی می­شود و چنین تصوری را دارد که هرگز نمی­تواند موفق شود. مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، از این اتفاق جلوگیری خواهد کرد.

نحوه آموزش در کلاس کنکور

همانطور که گفته شد مشاوران در ابتدا با استعدادهای دانش­ آموزان آشنا می­شوند. در زمینه علمی نیز این مراکز مشاوره با تدریس زیست، ریاضی، عربی، شیمی، فیزیک، ادبیات و…، آموزش تکنیک­های تست ­زنی، پیش­خوانی و دیگر نکات مهم کنکوری، باعث پیشرفت علمی دانش ­آموزان خود می­شود. هر دانش ­آموزی نیز برنامه­ ریزی تحصیلی و کنکور مخصوص خود را خواهد داشت. 

آزمون ­های آزمایشی کلاس­های کنکور

مراکز مشاوره تحصیلی و کنکور ساری برای کاهش استرس داوطلبان و آشنا ساختن آن­ها با شرایط آزمون کنکور سراسری انواع آزمون­های آزمایشی را برگزار می­کند. از جمله این آزمون­ها می­توان به کنکور، آزمون تیزهوشان، امتحانات ورودی کارشناسی ارشد و دکتری اشاره کرد. همچنین آزمون­هایی تخصصی مانند آزمون وکالت، قضاوت و سردفتری و آزمون­های رشته هنر و دیگر رشته ­ها نیز در این مراکز برگزار می­گردد. تدریس تمامی مقاطع از ابتدایی تا پیش ­دانشگاهی و دانشگاهی نیز ارائه می­شود.

مشاوره کنکور برای همه گروه­ های آزمایشی

بهره­ مندی از بهترین مشاوران کنکور و برنامه ­ریزی تحصیلی مناسب، مزایای بسیاری برای دانش ­آموزان دارد. مراکز مشاوره کنکور ساری می­تواند استعداد­ها و اشتباهاتی را که حتی خود دانش­ آموزان متوجه آن نشده­ اند را بشناسند. آگاهی کامل از نقاط قوت و ضعف خود، می­تواند شما را در رسیدن به موفقیت بسیار راهنمایی کند. تجربه و کیفیت بالای مرکز مشاوره تحصیلی ساری می­تواند به شما در تمام مقاطع تحصیلی و هر رشته­ای کمک کند.

نکات مهم در برنامه ریزی برای کنکور

مشاوران باتجربه و متخصص این مرکز، با توانایی ­های گسترده خود در زمینه ­های مشاوره کنکور تجربی، بهترین مشاوره کنکور هنر، مشاوره کنکور انسانی، مشاوره کنکور ریاضی و تست­ زنی و نحوه صحیح مطالعه، موفقیت و قبولی شما را در آزمون­ های متفاوت و کنکور سراسری تضمین می­کند. این مشاوران، مشکلات معمول دانش ­آموزان از جمله عدم انگیزه تحصیلی، عدم تمرکز کافی و استرس را رفع می­کنند.

جمع ­بندی

اصلی ترین دغدغه هر پدر و مادر ایرانی سرمایه گذاری بر روی آینده فرزندانشان است چراکه داشتن فرزندان بدون شغل و جایگاه اجتماعی بسیار دردناک است . مقطع مهمی مثل کنکور نیازمند دیدی بر مبنای سرمایه گذاری است و حتما از راهنمایی ­های مرکز مشاوره کنکور ساری دکتر معین الدین، نهایت استفاده را ببرید. داشتن یک برنامه تحصیلی و کنکوری به ­خصوص از همان ابتدای شروع به تحصیل، یک نظم کلی به دانش­ آموزان می­دهد که باعث موفقیت، کاهش استرس و رسیدن به هدف خواهد شد.