یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی تحصیلی دانش آموزان، مربوط به پروسه کنکور است. آزمونی که ممکن است همان سال اول شرکت در آن، پشت سر بگذاریدش و ممکن است چندین سال وقت شما را بگیرد. در هر صورت کسی که آماده‌تر است، شرایط بهتری دارد. اما نکته مهم این است که در این راه به یک نیروی کمکی نیاز دارید. جدا از حمایت مالی و معنوی خانواده، به راهنمایی‌های یک فرد آگاه نیاز دارید. اگر ساکن شهر قم هستید، قرار است بهترین مشاور کنکور قم را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا در این مطلب شما را در خصوص دریافت مشاوره کنکور حرفه‌ای در قم بیشتر راهنمایی کرده و ویژگی‌های یک مشاور خوب را نیز با هم مرور کنیم.

بهترین مشاور کنکور و ویژگی‌های آن

شاید از خود بپرسید که چطور باید یک مشاور کنکور خوب پیدا کنیم. اگر به دنبال مشاور کنکور قم هستید، به این ویژگی‌ها دقت کنید. بهترین مشاوران کنکور این ویژگی‌ها را خواهند داشت.
_ تنها به درس شما توجه نکند. حالات روحی و روانی شما را نیز در نظر بگیرد.
_ برای وقت شما اهمیت قائل بوده و در زمان مناسب به کمک شما بیاید.
_ در مورد موارد جدیدی که در کنکور عوض می‌شوند، اطلاعات داشته باشد.
_ در هنگام موفقیت‌هایتان هر چند که کوچک باشد، شما را تشویق کند.
_ پیگیر افت‌های شما باشد.
_ روی نقاط قوت شما تمرکز کرده و به فکر بهبود نقاط ضعفتان باشد.
این موارد جزو مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که یک مشاور کنکور خوب می‌تواند داشته باشد. بنابراین حتما از مشاوری کمک بخواهید که حداقل چند مورد از این ویژگی‌ها را داشته باشد.

به دنبال یک راهنما باشید نه یک معلم

ما در بخش قبل با ویژگی‌های یک مشاور کنکور خوب آشنا کردیم. اما مهم‌ترین نکته در مورد انتخاب بهترین مشاور کنکور قم یا هر شهر دیگری، این است که شما به دنبال یک راهنما باشید نه یک معلم.
معلم‌ها راه را به شما نشان می‌دهند و شما را مستقیم به جواب می‌رسانند. برخی اوقات به اشتباه از یک مشاور انتظار می‌رود که برای شما برنامه بچیند. به شما کمک کند که در آزمون‌ها سر وقت شرکت کنید و… اما مشاور راهنما کنار شما است تا خودتان قدم‌ها را بردارید.
این شمایید که با راهنمایی‌های مشاور راه را از چاه تشخیص داده و برنامه زندگی خود را با برنامه کنکورتان تطبیق می‌دهید. راهنمایی‌های او شما را به سمت بهتر شدن سوق می‌دهد. به قول معروف‌، بهترین مشاور کسی است که ماهی گرفتن را به شما بیاموزد نه ماهی خوردن را.
برای مثال ممکن است شما دنبال بهترین مشاور کنکور هنر باشید. برخی از مشاوران سعی دارند شما را این رشته دور کنند.برخی دیگر نیز موارد مهم را به شما یادآوری می‌کنند.
یک مشاور راهنمای حرفه‌ای اما در کل مسیر همراه شما بوده و سعی می‌کند به شما کمک کند که چطور در کنکور هنر خود موفق باشید.

در ادامه بخوانید: معرفی آموزشگاه های کنکور در قم

هزینه مشاور کنکور قم چقدر است؟

ممکن است به عنوان یک دانش آموز این موضوع برایتان سوال باشد، حالا که می‌دانید چطور یک مشاور خوب پیدا کنید و حتی ویژگی‌های بهترین مشاور کنکور قم را هم می‌دانید، هزینه آن چقدر است.

در خصوص هزینه‌های مشاور کنکور قم بهتر است به چند نکته توجه کنید. شما با توجه به رتبه‌ای که می‌خواهید کسب کنید و همچنین باتوجه به رشته‌ای که دارید، مشاوره کنکوری دریافت می‌کنید.
مثلا هزینه مشاوره کنکور تجربی با هزینه مشاوره کنکور انسانی یا حتی مشاوره کنکور ریاضی کاملا متفاوت است.
بنابراین شما می‌توانید از مشاور کنکور قم در خصوص مواردی چون رشته تحصیلی و نوع مشاوره‌ای که می‌خواهید، اطلاع رسانی کنید تا هزینه‌های آن برای شما مشخص شود.

بهترین مشاور کنکور قم

بدون شک همه شمایی که سر از خواندن این مطلب درآورده‌اید، دنبال بهترین مشاور کنکور قم بوده‌اید. ما در این مطلب در مورد ویژگی‌ها و مشخصات آن‌ها صحبت کردیم. اما وقت آن رسیده تا بهترین و حرفه‌ای ترین مشاور کنکور قم را به شما معرفی کنیم.
مرکز مشاوره و برناه ریزی کنکور دکتر معین الدین به عنوان برترین مرکز مشاور کنکور قم فعالیت کرده و راهنما و مشاور شما در این مسیر طولانی است.

خدمات مشاوره مرکز مشاوره دکتر معین الدین

دکتر معین الدین به عنوان یک مشاور و برنامه ریز خبره، در زمینه‌های زیر می‌تواند به شما خدمات ارائه کند:

مشاوره کنکور:

خدمات مربوط به مشاوره کنکور دکتر معین در مشاور کنکور قم، مربوط به انواع رشته‌های تحصیلی است. می‌توانید برای موارد زیر درخواست مشاوره کنکور کنید.
⦁ مشاوره کنکور تجربی
⦁ مشاوره کنکور انسانی
⦁ مشاوره کنکور هنر
⦁ مشاوره کنکور پزشکی
⦁ مشاوره کنکور فرهنگیان
⦁ برنامه ریزی کنکور
⦁ درخواست مشاوره کنکور تلفنی

مشاوره انتخاب رشته کنکور قم

ممکن است شما جزو دانش آموزانی باشید که در کنکور شرکت کرده و اکنون به دنبال دریافت مشاوره در زمینه انتخاب رشته باشید. نگران نباشید. دکتر معین الدین در کنار شما است تا هم نکات مهم در مورد انتخاب رشته را به شما بگوید و هم این که رشته‌های مختلف تحصیلی را به شما معرفی کند.
مثلا ممکن است شما در رشته هنر تحصیل کرده باشید. بعد از کنکور قطعا نیاز به اطلاعاتی در خصوص دانشگاه‌های خوب نیاز دارید. همچنین نیاز دارید که اطلاعاتی در مورد رتبه‌های برتر و تراز‌هایی که داشته‌اند و این دانشگاه‌ها را قبول شده‌اند هم به دست بیاورید.
به کمک دکتر معین، نه تنها مهم‌ترین رشته‌های تحصیلی زیر شاخه رشته خود را متوجه می‌شوید و هم این که می‌توانید با توجه به رتبه‌ای که در کنکور کسب کرده‌اید، بهترین رشته، بهترین شهر و بهترین دانشگاه را متناسب با رتبه کنکور خود انتخاب کنید.

سخن آخر

یکی از دغدغه‌های دانش آموزان همیشه این است که مشاور کنکور خوب پیدا کنند. کسی که بتواند راهنمای خوبی برای آن‌ها در گذراندن دوره کنکور باشد. اگر در شهر قم باشید، بدون شک همواره به دنبال بهترین مشاور کنکور قم بوده‌اید. به همین دلیل ما سعی کردیم در این مطلب تا حد زیادی شما را با ویژگی‌های مشاوران برتر و نکاتی که باید در حین جستجو برای یک مشاور خوب رعایت کنید، آشنا کنیم. مرکز مشاوره دکتر معین الدین به عنوان بهترین مرکز مشاوره کنکور قم در کنار شما است تا این مسر را به بهترین شیوه طی کنید.