برای مشاوره تحصیلی کنکور در نجف آباد، آموزشگاه آموتک با کمک بهترین مشاوران تحصیلی استان از جمله دکتر محمد معین الدین اقدام به برگزاری جلسات مشاوره و برنامه ریزی کنکور در نجف آباد کرده است. بهترین مشاور کنکور نجف آباد به شما میگوید که هر روز دقیقا چه میزان از هر درس را بخوانید و چه تعداد تست بزنید. با شما جلسات مشاوره کنکور فردی و گروهی دارد و تا موفقیت در کنکور شما را تمام و کمال همراهی میکند.

ما در مشاوره کنکور نجف آباد چه می کنیم؟

  • جلسات کوچینگ هفتگی
  • جلسات منتورینگ هفتگی
  • برنامه ریزی فردی و شخصی
  • آزمون های آنلاین هفتگی از مباحث داخل برنامه
  • گرفتن گزارش کار شبانه و ارتباط روزانه با منتور
  • کارگاه های ویژه والدین

جلسات کوچینگ

جلسات کوچینگ به صورت هفتگی توسط مشاور ارشد مجموعه، دکتر محمد معین الدین برگزار خواهد شد. طی این جلسات روش مطالعه هر درس، اصول تندخوانی، تکنیک های تست زنی، کنترل استرس و اضطراب، قلق های مدیریت زمان سر جلسه آموزش داده خواهد شد. جلسات کوچینگ تحصیلی از 3 بخش زیر تشکیل شده است:

1- نکات مشاوره ای: در طی جلسات کوچینگ همه نکات و تکنیک های لازم برای موفقیت در کنکور به شما آموزش داده میشود.

2- مشاوره انگیزشی: همه ما در ابتدای شروع هرکاری بسیار پرنشاط و پر انگیزه هستیم اما به مرور انگیزه ما کمتر میشود و نیاز داریم که مجددا شارژ انگیزشی شویم. ما در جلسات کوچینگ شیوه خود انگیرشی را در دستور کار خودمان قرار دادیم تا بتوانیم به شما یک انگیزه عمیق و پایدار دهیم.

3- پرسش و پاسخ: در انتهای جلسات کوچینگ دکتر معین الدین به صورت فردی به سوالات دانش آموزان جواب خواهند داد.

منتورینگ تحصیلی

دانش آموزان مجموعه ما علاوه بر شرکت در جلسات کوچینگ تحصیلی، هر هفته در یک جلسه منتورینگ به صورت فردی شرکت میکنند. طی جلسه منتور با توجه به شرایط شما یک برنامه ریزی کنکوری به شما میدهد. منتور درواقع مشاور شخصی و فردی شما تا موفقیت در کنکور است. منتور هر شب از شما گزارش کار میگیرد و هر روز با شما در ارتباط است و هر هفته با شما یک جلسه مشاوره و برنامه ریزی دارد.

انواع مشاوره کنکور در نجف آباد

برنامه ریزی فردی

روی این جمله دکتر معین الدین تامل کنید: “برنامه ریزی حتی از مسواک و حوله شما شخصی تر است!” ما در مرکز مشاوره آموتک، به صورت کاملا فردی و اختصاصی برای شما برنامه ریزی میکنیم. هیچ برنامه آماده شده و pdf شده ای که برای همه ارسال شود وجود ندارد. شرایط هر دانش آموز، کلاس های مدرسه و کنکور هر دانش آموز، پایه تحصیلی و وضعیت علمی هر دانش آموز با دیگری متفاوت است بنابراین ما به شدت روی اختصاصی بودن برنامه هایمان تاکید داریم.

آزمون های آنلاین فردی

از تک تک مباحث و فصولی که میخوانید آزمون های تستی و تشریحی به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. سطح سوالات آزمون های آنلاین آموتک متناسب با سطح سوالات آزمون سراسری در سال های اخیر می باشد و داوطلبان با شرکت در این آزمون ها به صورت کاملا هدفمند برای کنکور آماده میشوند.

کارگاه ویژه والدین

همانطور که دانش آموزان برای موفقیت در کنکور مهارت هایی را به دست می آورند اولیای آنها نیز باید آموزش هایی ببینند تا فضای خانه را بسیار پرنشاط تر و آرام تر کنند و در سال پر استرس کنکور، سکوی آرامش باشند.

نحوه ثبت نام مشاوره کنکور نجف آباد

برای ثبت نام و درخواست شرکت در جلسه مصاحبه همین حالا نام و نام خانوادگی و مقطع و رشته تحصیلی خود را به شماره ۰۹۱۰۰۸۴۸۵۸۱ پیامک نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.