اغلب دانش آموزانی که پشت کنکور هستند، به دنبال یک مشاور خوب هم برای خود هستند. شاید در گذشته به وجود یک مشاور در کنار دانش آموز پشت کنکوری چندان اهمیتی نمی‌دادند؛ اما این روزها هم والدین و هم دانش آموزان می‌دانند که یک مشاور کارکشته و حرفه‌ای چقدر می‌تواند تاثیر گذار باشد. دانش آموزان همدانی زیادی به دنبال بهترین مشاور کنکور همدان هستند. زیرا می‌توانند از آن برای مشاوره کنکور انسانی، مشاوره کنکور تجربی و حتی مشاوره کنکور ریاضی کمک بگیرند. بدون شک وجود چنین مشاوری، نقش زیادی در موفقیت دانش آموز دارد. اگر شما هم به دنبال چنین مشاوری در همدان هستید، این مطلب مناسب شما است.

مشاور کنکور در رتبه ما تاثیر دارد؟

همیشه سوال اولی که دانش آموزان پشت کنکوری دارند این است که آیا داشتن یک مشاور کنکور خوب در رتبه‌ای که به دست می‌آوریم، تاثیری دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله چه بخواهید و چه نخواهید، وجود یک مشاور کنکور به طور مستقیم و غیر مستقیم روی نتایج کنکور شما تاثیر دارد. اما چطور؟

مشاوران باتجربه با روش‌های طراح سوال، بخش‌های مهمی که برای کنکور سوال از آن‌ها طرح می‌شود، نحوه تست زنی و بسیاری موارد دیگر را می‌دانند. از این رو طبیعی است که می‌توانند راهنمایی‌های خوبی را نیز در اختیار دانش آموزان خود قرار دهند.

همچنین با طرح برنامه‌های دقیق و جامع برای مطالعه دروس و دریافت مشاوره، تاثیر مستقیمی روی بهبود شرایط درسی دانش آموزان دارند.

اما در نظر داشته باشید تمام این موارد تنها زمانی اهمیت دارند که شما به عنوان یک پشت کنکوری تلاش خود را داشته باشید. بدون تلاش و کوشش و گذاشتن زمان، حتی بهترین مشاوران هم نمی‌توانند به شما کمک کنند.

معرفی بهترین مشاور کنکور همدان

اگرچه در سطح شهر همدان مراکز مشاوره کنکور زیادی در حال خدمات رسانی هستند، اما این مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین است که در بین دانش آموزان به عنوان بهترین مشاور کنکور همدان انتخاب شده است.

مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین سالیان زیادی است که در زمینه مشاوره و راهنمایی جهت انتخاب رشته کنکور در کنار دانش آموزان است. خدمات گسترده این مرکز مشاوره تنها به همدان محدود نشده و بلکه در کل سطح ایران نیز انجام می‌شود.

اما چیزی که سبب شهرت این مرکز مشاوره شده، شیوه نوین ارائه خدمات مشاوره به دانش آموزان پشت کنکوری است.

دریافت مشاوره در مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین

برای دریافت مشاوره از مرکز مشاوره دکتر معین الدین، ابتدا باید در یک مصاحبه تلفنی شرکت کنید. این مصاحبه در واقع معیاری برای سنجش آمادگی شما در کلاس‌های کنکوری و جلسات مشاوره است.

در نهایت نیز بعد از یک تست روانشناسی که برای شناخت بهتر شما از بعد روحی است، می‌توانید وارد این مرکز مشاوره جهت دریافت مشاوره شوید. اما بدون شک این موارد تنها مواردی نیستند که در مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین به آن می‌پردازیم. در ادامه به معرفی موارد دیگر هم می‌پردازیم.

1: جلسات کوچینگ

اولین بخش مشاوران مرکز مشاوره دکتر معین الدین، مربوط به جلسات کوچینگ است. این جلسات هفتگی برگزار شده و در مورد نکات کنکوری، سبک زندگی کنکوری و روش‌های بهتر تست زنی است. شما می‌آموزید که یک دانش آموز پشت کنکوری به تمام معنا باشید.

2: جلسات منتورینگ

در کنار جلسات کوچینگ، به صورت هفتگی جلسات دیگری هم برای شرکت کردن دارید. جلسات منتورینگ. در این جلسات، با منتوری که در ابتدای ثبت نام به شما اضافه شده صحبت می‌کنید. در واقع منتور خود یک رتبه برتر کنکور است و در کنار شما است تا مسیر مطالعه برای کنکور را به خوبی طی کنید.

جلسات هفتگی برگزار می‌شود تا در آن در مورد ترس‌ها، امیدها، پیشرفت‌ها و پسرفت‌های خود با منتورتان صحبت کنید. علاوه بر این منتور به صورت آنلاین نیز هر روز کنار شما بوده و از شما گزارش کار درخواست می‌کند.

3: برنامه ریزی فردی

برنامه ریزی فردی در واقع نوعی برنامه ریزی مخصوص برای خود شما است. باتوجه به پایه تحصیلی و رشته‌ای که در آن درس می‌خوانید، برنامه درسی برای شما طرح می‌شود. در این برنامه تمامی ساعاتی که باید به درس خواندن و تست زدن اختصاص دهید، مشخص شده است.

برای مثال شما می‌دانید که در هر روز چند درس را باید مطالعه کرده و چند تست باید کار کنید. این برنامه را باید به درستی اجرا کنید. زیرا آزمون‌هایی از آن‌ها برای شما طرح می‌شوند.

4: آزمون‌های فردی

آزمون‌های فردی آزمون‌هایی هستند که مخصوص خود شما طراحی شده‌اند. این آزمون‌ها تستی بوده و مشابه آن‌ها نیز در کنکور طرح می‌شوند. شما در پنل کاربری خود، به این تست‌ها پاسخ می‌دهید. پاسخدهی باید در مدت زمان مشخصی انجام شود.

5: کارگاه‌های ویژه والدین

تنها دانش آموزان پشت کنکوری نیستند که به کمک و آموزش نیاز دارند؛ والدین آن‌ها نیز بسیار موثر هستند. والدین آگاه، به خوبی می‌توانند تکیه‌گاه و راهنمای فرزند پشت کنکوری خود باشند.

به همین دلیل در مرکز مشاوره کنکوری دکتر معین الدین، کارگاه‌های ویژه والدین برگزار می‌شود. این کارگاه‌ها آموزش‌های خوبی برای والدین را در بر دارد.

در کنار تمامی خدماتی که به شما ارائه می‌شود، می‌توانید در صورتی که این خدمات را دوست ندارید و یا مناسب خود نمی‌بینید، از مشاوره کناره گیری کنید. این کناره گیری باید در مدت یک هفته اول ثبت نام باشد. در این صورت هزینه پرداختی شما نیز بازگردانده می‌شود.

نتیجه گیری

رقابت اولین چیزی که دانش آموزان پشت کنکوری متوجه آن هستند. رقابت بر سر ساعات مطالعه، کیفیت و تعداد تست‌ها، شرکت در آزمون‌ها و… اما در این بین بر سر مشاوره هم رقابت وجود دارد. هر کس که بهترین مشاور کنکور را پیدا کند، خود به خود در رقابت‌های بعدی هم بهترین می‌شود. برای مثال اگر به عنوان یک دانش آموز همدانی به دنبال بهترین مشاور کنکور هنر همدان هستید، از همین حالا می‌توانید روی یک رتبه عالی حساب کنید. به همین دلیل ما بهترین مرکز مشاوره کنکور همدان یعنی مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین را به شما معرفی کردیم. این مرکز در 5 مرحله اصلی راهنما و مشاور شما برای کنکور خواهد بود. در مدت زمانی کوتاه و با تلاش و مشاوره خوب تیم حرفه‌ای دکتر معین الدین، در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود درس بخوانید.