کنکور موضوع بسیار مهمی است و تقریبا دغدغه بسیاری از دانش آموزان نیز می‌باشد. ممکن است به عنوان یک دانش آموز بخواهید شب و روز مشغول مطالعه شوید تا شانس موفقیت خود را افزایش دهید. اما تا به حال از خود پرسیده‌اید که آیا تلاش شما به تنهایی می‌تواند نتیجه‌ای داشته باشد؟ اگر از داشن آموزان رتبه برتر بپرسید، بدون شک متوجه این موضوع می‌شوید که همگی از مشاوران خبره‌ مشاوره دریافت کرده‌اند. قطعا به عنوان یک دانش آموز یزدی، باید دنبال بهترین مشاور کنکور یزد باشید. دریافت مشاوره کنکور انسانی، مشاوره کنکور تجربی یا مشاوره کنکور ریاضی به صورت تخصصی، به شما کمک می‌کند بهترین عملکرد را از خود در کنکور از خود نشان دهید. یک مرکز مشاوره خبره، به شما کمک می‌کند در مسیر درستی برای رسیدن به رتبه برتر کنکور قرار بگیرید.

معرفی بهترین مشاور کنکور یزد

یزد یکی از کلان شهرهای ایران است و قطعا دانش آموزان زیادی نیز در رشته‌های مختلف در این شهر تحصیل می‌کنند. قطعا بخش بزرگی از آن‌ها برای رسیدن به دانشگاه‌های برتر ایران رقابت می‌کنند.

کنکور در کنار استرس‌هایی که دارد، یک معیار خوب برای دست چین کردن بهترین‌ دانش آموزان است. بنابراین اگر می‌خواهید به عنوان یک دانش آموز یزدی به بهترین دانشگاه‌های ایران راه پیدا کنید، قطعا به مشاوره نیاز پیدا می‌کنید.

بهترین مرکز مشاوره کنکور یزد، یعنی مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین در کنار شما است تا بتوانید به راحتی به بهترین رتبه‌ها دست پیدا کنید. اما چرا مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین به عنوان بهترین مشاور کنکور انتخاب شده است؟

قطعا این انتخاب مربوط به سبک نوین مشاوره و تجربه خوب تیم این مرکز مشاوره است. در ادمه بیشتر در مورد این مرکز مشاوره با شما صحبت خواهیم کرد.

 مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین چطور به شما کمک می‌کند؟

مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، به عنوان برترین مرکز مشاوره کنکور ایران و یزد، برای رساندن دانش آموزان به رتبه‌های برتر کنکور، از روش‌های نوین و تجربیات قدیمی خود استفاده می‌کند.

ظرفیت کلاس‌های مشاوره و کنکور در این مرکز مشاوره محدود است. بنابراین تنها دانش آموزانی که انگیزه کافی داشته باشند، می‌توانند وارد برنامه مشاوره شوند. برای این که مطمئن شویم شما انگیزه لازم را دارید، از شما یک مصاحبه می‌گیریم.

در صورتی که در این مصاحبه قبول شوید، در یک تست آنلاین روانشناسی شرکت می‌کنید. این تست بهترین وسیله برای ارزیابی وضعیت روحی و ظرفیت‌های شما برای شرکت در آزمون‌ها و دنبال کردن مشاوره‌ها و برنامه‌هایی است که در ادامه مسیر مشاوره در اختیارتان قرار می‌گیرد.

بعد از این که این دو مرحله را پشت سر گذاشتید، برنامه اصلی برای شروع مشاوره آغاز می‌شود. این مراحل پنجگانه به ترتیب زیر هستند.

1: جلسات کوچینگ

اولین بخش مشاوره در مرکز دکتر معین الدین، مربوط به جلسات هفتگی کوچینگ است. این جلسات بهترین محل برای پرسیدن سوالات، یادگرفتن مسیر کنکوری شدن، نکات تست زدن و نکات مهم کنکوری است. این جلسات زیر نظر خود دکتر معین الدین برگزار شده و بهترین فرصت برای جهت دهی به مسیر شما به عنوان یک دانش آموز کنکوری است.

2: جلسات منتورینگ

منتور فردی است که در تمام مسیر کنکور راهنمای شما خواهد بود. او از همان اولین روز مشاوره کنار شما بوده و هر شب گزارش‌های کاری روزانه شما را نیز دریافت می‌کند. منتور شما که خود یک رتبه برتر کنکوری است، به شما کمک می‌کند تا مسیر درستی را برای کنکور بپیمایید.

او هر روز هفته با شما در ارتباط بوده و می‌توانید با او در مورد مشکلات، تنش‌ها، موفقیت‌ها و ناکامی‌های خود نیز صحبت کنید. علاوه بر گفتگوهای روزانه، به صورت هفتگی نیز حضوری با هم جلسه خواهید داشت.

3: برنامه ریزی فردی

قطعا مهم‌ترین بخش مشاوره مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، مربوط به برنامه ریزی‌های فردی است که برای شما انجام می‌دهد. برنامه‌ ریزی فردی در واقع برنامه‌ای است که مخصوص شما و باتوجه به شرایط روحی، پایه تحصیلی و رشته‌ای که در آن به تحصیل می‌پردازید، طرح می‌شوند. این برنامه بسیار دقیق طراحی شده و شما به کمک آن برای تمام ساعات روز و شب خود یک برنامه جامع دارید.

این برنامه فقط مخصوص شما طراحی شده و باتوجه به آن می‌توانید متوجه شوید که در روز باید چند ساعت درس بخوانید، از هر کتاب چند صفحه را مطالعه کرده و چند تست باید بزنید. بهتر است این برنامه را دقیق اجرا کنید زیرا باتوجه به آن نیز برای شما آزمون‌هایی طرح می‌شود.

4: آزمون‌های فردی

شما یک برنامه درسی دریافت کرده‌اید و هر روز نیز براساس آن درس می‌خوانید. اما این برنامه درسی زمانی موفق است که بتوانید از درس‌هایش امتحان دهید. آزمون‌های فردی به همین منظور طراحی شده‌اند. در این آزمون‌ها شما باتوجه به درسی که مطالعه کرده‌اید، باید به تعدادی سوال تستی در یک زمان مشخص پاسخ دهید.

این تست‌ها کاملا مطابق با کنکور طراحی شده و موفقیت در آن‌ها می‌تواند نشان دهنده موفقیت شما در کنکور هم باشد. اما بدون شک این آزمون‌ها به تنهایی کافی نیستند. به پیشنهاد منتور خود باید در آزمون‌های هفتگی کنکورهای آزمایشی هم شرکت کنید.

آزمایشی هم شرکت کنید.

5: کارگاه‌های ویژه والدین

قطعا تلاش شما اصلی‌ترین راه رسیدن به موفقیت در کنکورتان است. اما در این مسیر نباید نقش والدین را کم جلوه داد. مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین به خوبی از این موضوع آگاه است. به همین سبب، کارگاه‌های ویژه والدین برگزار می‌مکند. در این کارگاه‌ها والدین می‌آموزند چطور می‌توانند در طول مدت زمان پشت کنکوری بودن فرزندانشان، یاری دهنده و تکیه‌گاه آن‌ها باشند. همچنین می‌آموزند که چطور محیط را برای کنکور شما آماده کنند.

نتیجه گیری

وقتی صحبت از کنکور می‌شود، اغلب چیزی که فراموش می‌کنند، تاثیر یک مشاور خبره است. مشاوران تنها برای دادن یک برنامه برای همه کنار شما نیستند. آن‌ها از دانش و تجربه خود به شما داده و به شما کمک می‌کنند با ترکیب تلاش شما و تجربه مشاوران خود، به جایگاه بالایی دست پیدا کنید. در این مورد برای شما کسب رتبه‌های برتر کنکوری است. وقتی صحبت از مشاور کنکور یزد می‌شود، دانش آموزان یزدی به دنبال پیدا کردن بهترین مشاور کنکور هنر، ریاضی، انسانی و… برای کسب رتبه‌های تک رقمی و برتر کنکور هستند. مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین، جزو برترین موسسات کنکوری در سراسر ایران و بهترین مرکز مشاور کنکور یزد، سالیان زیادی است که راهنمای دانش آموزانی است که می‌خواهند رتبه‌های برتر و تک رقمی بعدی کنکور باشند. اگر شما هم می‌خواهید نفر بعدی باشید، پس فرصت را از دست ندهید.