مشاور انتخاب رشته کنکور واتساپ امروزه  امکان استفاده از بهترین خدمات را در این حوزه،  برای تمامی داوطلبان کنکور فراهم نموده است.  زیرا بسیاری از افراد در دورترین روستاهای کشور زندگی می کنند و امکان حضور در محل مشاوره را ندارند. لذا با توجه به اینکه امکان دستیابی به بهترین مشاوره انتخاب رشته، حق همه است. اکنون در موسسه دکتر معین الدین، استفاده از مشاوره انتخاب رشته و دانشگاه توسط افراد باتجربه، برای همه فراهم شده است.

مشاوره انتخاب رشته کنکور در واتساپ

لزوم درخواست مشاور انتخاب رشته کنکور واتساپ رایگان

*مشاور انتخاب رشته کنکور واتساپ رایگان در موسسه دکتر معین الدین، به شما کمک می کند تا با یک انتخاب حرفه ای، مسیر زندگی خود را درست انتخاب کنید. زیرا باید این حقیقت را بپذیریم، اگر رشته تحصیلی را بدون درنظر گرفتن اصولی انتخاب کنید، ممکن است اشتباه کنید و مجبور شوید تا انتها آن را ادامه دهید. بارها اتفاق افتاده است که افراد به علت عدم استفاده از تجربه افراد باتجربه و آگاه، در انتخاب رشته دانشگاهی دچار اشتباه شده اند. لذا از آنجا که اغلب این افراد حاضر به پرداخت تاوان اشتباه نیستند، در میانه راه، تغییر رشته نمی دهند و  یا امکان تغییر را بنا به شرایط خود ندارند. به صورتی که اغلب این افراد حتی تا مقاطع بالاتر میروند بدون اینکه علاقه مند باشند و یا بدانند درس را نه برای کار، بلکه برای آموزش و یادگیری و رشد باید خواند.

 شاید عده ای به این جمله ایراد بگیرند و بگویند درس برای کار است، اما اشتباه همین است. زیرا افراد وقتی فقط به کار فکر می کنند، نه از درس خواندن  و یادگیری لذت خواهند برد و نه لذت یادگیری در حین کار را می چشند. بنابراین به ربات هایی تبدیل می شوند که فقط منتظر بازنشستگی هستند. تصور بکنید 30 سال باید کاری را انجام دهید که از انجام دادن آن لذت نمی برید و یادگیری در آن زمینه برایتان جذاب نیست. 30 سال کارتان هر روز تکرار می شود، هر سال آمار بیمه خود را می گیرید که کی تمام می شود. البته در این میان، افرادی که مشاغل پردرآمد دارند، وضعیت بهتری دارند. زیرا حداقل از مزایای مالی آن برای رفاه خود و خانواده استفاده می کنند. اما بسیاری از افراد در مشاغلی خواهند بود که نه از انجام آن لذت می برند و نه بهره مالی چندانی خواهند برد.

مشاوره کنکور رایگان واتساپ
مشاوره کنکور رایگان واتساپ

**لذا باید تا آخر عمر تاوان اشتباه خود را بدهید. در حالی که اگر از یک مشاور انتخاب رشته کنکور در واتساپ به صورت رایگان کمک بگیرید. مشاور با توجه به دانش و تجربه ای که دارد، کمک می کند در انتخاب رشته خود، تصمیم درستی بگیرید.

وظایف مشاور انتخاب رشته کنکور واتساپی

*اگرچه باهوش بودن عالی است؛ اما سخت کوش ها از باهوش ها موفق تر هستند. زیرا سخت کوشی افراد را در هر زمینه ای موفق می کند. مشاور انتخاب رشته کنکور واتساپ باید بتواند کمک کند استعداد و علاقه واقعی خود را کشف کنید. زیرا شما وقتی به چیزی علاقه زیادی داشته باشید، سخت کوشی خود را در آن زمینه، با هوش و استعداد همسو می کنید. باید قبول کنید برای موفق بودن در کار، باید بهترین خود باشید. یک داستان قدیمی گوید اگر پینه دوز هستی بهترین پینه دوز شهر باش.  

*یک مشاور انتخاب رشته کنکور آنلاین در واتساپ باید بتواند به شما کمک کند قدم در راهی بگذارید که در آن بهترین خود باشید. بهترین بودن، سخت کوشی می خواهد. اگر شما به چیزی، واقعا علاقه داشته باشید، سخت کوشی در آن مسیر لذت بخش بوده و کار و آموزش را نیمه کاره رها نمی کنید. کم نیستند افراد بسیار مستعدی که تمام عمر از این شاخه به آن شاخه می پرند. افرادی که کارهای زیادی انجام داده اند. اما در زمینه ای آنقدر متخصص نیستند که جزو بهترین های حوزه کاری خود شوند و وقتی اسم 10 نفر اول حوزه کاریشان می آید اسم او هم بین این افراد متخصص آورده شود.

مشاوره کنکور چت واتساپ
مشاوره کنکور چت واتساپ

**بنابراین توصیه می گردد از کمک مشاور انتخاب رشته کنکور از طریق چت واتساپ، حال که فراهم است، استفاده نمایید.

بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور چت واتس اپ

* مشاور انتخاب رشته کنکور واتساپ آشنایی لازم را با رشته های مختلف و آینده شغلی هر یک را دارد.

 *مشاور انتخاب رشته کنکور رایگان در واتساپ به خوبی با مواردی مانند نقش بومی بودن و سوابق تحصیلی و … آشنا است. لذا کمک می کند داوطلب از این موارد نهایت استفاده را بکند.

*مشاور انتخاب رشته کنکور واتس اپ حرفه ای با دانشگاه های مختلف مانند غیرانتفاعی و پیام نور و…  نیز آشنایی کافی دارد. او با توجه به رتبه کنکور و سوابق تحصیلی شما، می داند کدام دانشگاه را برای کدام رشته انتخاب کنید و چه ترتیبی را اتخاذ نماید تا موفق شوید.

شانس خود را در زمینه انتخاب رشته خوب و قبولی در یک دانشگاه مناسب، با یک انتخاب رشته آنلاین حرفه ای با کمک یک مشاور انتخاب رشته کنکور رایگان واتساپ بالا ببرید. ناآگاهی ممکن است منجر به تصمیمی شود که شما را در مسیر اشتباه قرار دهد.

درخواست مشاوره انتخاب رشته رایگان در واتس اپ

در دهه 70 و 80 اینترنت همه گیر نبود و همه به گوشی همراه دسترسی نداشتند. به همین دلیل خبری از کمک مشاوره انتخاب رشته آنلاین واتساپی نبود. لذا داوطلبین کنکور زیادی برطبق نظر اطرافیان خود انتخاب رشته می کردند و تا کارشناسی و حتی ارشد درس می خواندند. اما اکنون که موقعیت این افراد بررسی می شود، دیده می شود. بسیاری از آنها در حال حاضر، در پست و محلی کار می کنند که کوچکترین ربطی به رشته تحصیلی و دانش ایشان ندارد. لیسانسه ها و فوق لیسانسهای بیکار یا ناراضی از کار به وفور دیده می شود. افراد به کار خود علاقه ندارند و تنها دلیل کار کردن آنان در محل کارشان، نبود موقعیت شغلی مناسب رشته تحصیلی آنهاست. چاره ای ندارند.

البته بسیاری از این افراد، حتی در رشته تحصیلی خود متخصص نیستند. رشته تحصیلی خود را انتخاب کرده اند، چون در آن زمان کار برای آن رشته بود. مشاور انتخاب رشته کنکور واتساپی نبود که درباره ۵ سال و ۱۰ سال آینده آن رشته بگوید بر اساس آینده انتخاب رشته کند. تعداد زیادی از افراد رشته مورد نظر را خوانده اند، اما نه علاقه و نه استعدادی در کار بوده است. لذا متخصص نیز در این زمینه تربیت نشده اند. دانشگاه مفید نبوده و شخص خود نیز به فکر ارتقا دانش و کسب تجربه نبوده است. بنابراین همه چیز دست به دست هم داده است تا اکنون شخص در آستانه  ۴۰ سالگی نگران آینده خود می باشد. در ادامه باید قبول کرد قدرت ذهن و مغز و توانایی یادگیری در هر سنی وجود دارد. اما بعد از ۴۰ سالگی از صفر شروع کردن بسیار دشوار است.

به همین دلیل در انتخاب رشته کنکور، شما نیاز به مشاور انتخاب رشته کنکور رایگان واتساپ دارید که آینده نگر باشد و با توجه به مطالعه و دانش خود، بتواند آینده مشاغل در ۵ و  ۱۰ سال آینده را حداقل برایتان ترسیم نماید. استفاده از یک مشاور انتخاب رشته واتساپی در موسسه دکتر معین الدین رایگان است. شما می توانید نام و نام خانوادگی و رشته تحصیلی خود را به شماره ۰۹۱۰۰۸۴۸۵۸۱ پیامک کنید تا در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.