دانش آموزان کنکوری به دو دسته تقسیم می‌شوند. آن‌هایی که می‌خواهند موفق شوند و آن‌هایی که هیچ برنامه‌ای برای آن ندارند. مشاوره کنکورمی‌تواند به هر دو دسته کمک کند. دسته اول به کمک مشاور خبره می‌توانند در بالاترین پله‌های موفقیت یعنی رتبه‌های تک رقمی بایستند. دسته دوم هم به کمک مشاور کنکور می‌توانند هدف خود را پیدا کرده و انگیزه پیدا کنند. شاید شما یکی از این دو دانش آموز کنکوری باشید. اگر به دنبال پیدا کردن بهترین مشاور کنکور شیراز هستید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید که مطالب جالبی برای شما وجود دارد.

چه کسانی صلاحیت مشاور بودن را دارند؟

قبل از این که بهترین مشاور کنکور شیراز را به شما معرفی کنیم، بد نیست بدانید که به چه کسانی می‌توان لقب مشاور داد و روی آن‌ها به عنوان مشاور کاربلد حساب کرد.
_ مشاوری که خود در زمینه مشاوره تحصیل کرده باشد: این مشاوران با اصول اولیه مشاوره آشنایی داشته و توانایی راهنمایی خوبی دارند. آن‌ها با اصول روانشناسی آشنایی داشته و می‌توانند هم از نظر روحی و هم از نظر درسی راهنما و کمک کننده دانش آموزان خود باشند.
آن‌ها می‌خواهند ابتدا دانش آموز از نظر روحی سلامت باشد. سپس روی درس و تحصیل و حتی رتبه‌های برتر کنکوری خود تمرکز کند.

_ خود نیز رتبه‌ خوبی کسب کرده باشد: قطعا وقتی صحبت از مشاوره رتبه برتر کنکور می‌شود، باید کسی باشد که خود نیز رتبه برتری کسب کرده باشد. چطور می‌توان کسی که خود در نتایج کنکور عملکرد خوبی نداشته بتواند برای عملکرد خوب بقیه را راهنمایی کند.
_ در تمام مراحل حتی انتخاب رشته کنار شما باشد
_ به شما کمک کند نقاط قوت خود را حفظ کرده و نقاط ضعف خود را بهبود بخشید.
_ به طور منظم پیگیر پیشرفت‌ها و افت‌های شما باشد.
_ در برنامه ریزی‌های روزانه، هفتگی و ماهیانه راهنمای شما باشد.
_ توانایی مدیریت شرایط را داشته و به شما کمک کند در شرایط روحی متفاوت نتیایج خوب دریافت کنید.

انواع مختلف مشاور

ما در مورد این که چه کسانی می‌توانند مشاور باشند با شما صحبت کردیم. پس تا حدودی با ویژگی‌های یک مشاور آشنا شدید. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید مشاوران از نظر کار به چند دسته تقسیم می‌شوند. با شناخت بهتر آن‌ها می‌توانید بهترین مشاور را برای خود انتخاب کنید.
_ مشاور تحصیلی
این مشاور به دانش آموزانی که هنوز در حال تحصیل هستند کمک می‌کند. مشاوران تحصیلی به شما در کسب نمرات خوب و برنامه ریزی بهتر کمک می‌کند.
_ مشاور کنکوری
این نوع مشاور است که می‌توانید برای برنامه ریزی کنکور به آن مراجعه کنید. مشاوران کنکوری خود به دو دسته تقسیم می‌شوند.

_ مشاور رتبه برتری در طی چند سال گذشته وجود مشاوران رتبه برتری افزایش چشمگیری داشته است. این مشاوران خود در رشته‌های مختلف رتبه‌‌های تک رقمی یا دو رقمی کسب کرده و راهنمای دانش آموزانی هستند که به دنبال کسب رتبه‌های خوب در کنکور هستند. آن‌ها در زمینه مشاوره ممکن است تحصیل نکرده باشند اما با توجه به تجربه خوبی که خود از شرایط دارند، می‌توانند راهنمای خوبی باشند. البته در نظر داشته باشید که از رتبه برتر کنکور ریاضی می‌توانید فقط در مورد رشته ریاضی مشاوره بخواهید. یا از رتبه برتر کنکوری تجربی است که می‌توانید برای رشته تجربی درخواست مشاوره کنید. _ مشاور با تحصیل مرتبط
برخلاف مشاور رتبه برتری، مشاور با تحصیل مرتبط کاملا کارش مشاوره بوده و حتی در دانشگاه نیز در مورد آن تحصیل کرده است. این مشاوران چندین سال تحصیل کرده‌اند تا بتوانند در تمامی ابعاد راهنمای دانش آموزان باشند. دانش آموزان می‌توانند در تمامی رشته‌ها به آن‌ها مراجعه کنند. به طور معمول آن‌ها آموزش دیده‌اند که در تمامی رشته‌ها راهنمای دانش آموزان باشند.

لیست مشاوران کنکور شیراز

معین الدین، خادمی، فرود کرمی، مهندس مومنی، میرزایی، رازقی، خانم زرگوش، گودرزی، نیک منش و…

معرفی بهترین مرکز مشاور کنکور شیراز

خب تا اینجا که آمده‌اید بد نیست حالا با بهترین مرکز مشاور کنکور شیراز هم آشنا شوید. مرکز مشاور کنکور دکتر معین الدین همواره به عنوان بهترین مرکز مشاور کنکور شیراز انتخاب شده است.

این مرکز مشاوره سالیان زیادی است که در زمینه مشاوره به دانش آموزان و حتی دانشجویان فعالیت دارد. این مرکز مشاوره در زمینه‌های زیر آماده کمک به دانش آموزان است.
_ مشاور کنکور ریاضی
_ مشاور کنکور تجربی
_ مشاور کنکور انسانی
_ مشاور کنکور فرهنگیان
_ مشاور کنکور پزشکی
_ مشاور کنکور هنر
_ مرکز مشاوره دکتر معین الدین و مشاوران خبره
همان طور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم، مرکز مشاور کنکور معین الدین به عنوان بهترین مرکز مشاور کنکور شیراز طی چند سال اخیر معروف شده است. این مرکز مشاوره به موضوع مشاورانی که راهنمای دانش آموزان هستند، بسیار اهمیت می‌دهد.
مشاوران در این مرکز مشاوره، تنها یک مشاور ساده نیستند که با یک چهارچوب از پیش تعیین شده با همه دانش آموزان صحبت کرده و برای آن‌ها برنامه ریزی کنند.
دکتر معین الدین در مرکز مشاوره خود از مشاوران خبره کشوری کمک می‌گیرد. مشاوران باتوجه به ظرفیت‌ها، شرایط روحی، توانایی‌ها و نقاط قوت و ضعف دانش آموزان به آن‌ها کمک می‌کنند تا راه خود را از بیراهه تشخیص داده و خود باتوجه به نیازهایشان بهترین برنامه را بچینند.

اگر به دنبال بهترین مشاور کنکور شیراز هستید، بدون شک می‌توانید روی این مشاوران حساب ویژه باز کنید. دانش آموزان به کمک این مشاوران است که می‌توانند خود را بهتر شناخته و در کنکور و حتی درس خواندن منظم عملکرد خوبی داشته باشند.

سخن آخر

قطعا همه دانش آموزان شیرازی این دغدغه را دارند که چطور بهترین مشاور کنکور شیراز یا بهترین مشاور کنکور هنر، ریاضی، تجربی و… را پیدا کنند. ما در این مطلب سعی کردیم قبل از هر چیز در مورد مشاوران، عملکردشان و ویژگی‌هایشان با شما صحبت کنیم و سپس بهترین مرکز مشاور کنکور شیراز را به شما معرفی کنیم.
مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین در چند سال گذشته جزو بهترین مراکز بوده و اکنون نیز با توجه به ویژگی‌ها و عملکردهای فوق العاده‌ای که در زمینه راهنمایی دانش آموزان دبیرستانی دارد، به عنوان بهترین بهترین‌ها انتخاب شده است. این مرکز مشاوره با تکیه بر مشاوران خبره و جدیدترین تکنیک‌های مشاوره، کمک می‌کند تا دانش آموزان به رویاهای خود دست پیدا کنند.