وقتی صحبت از بهترین مشاور کنکور کرمان می‌شود، بیشتر ما به مشاور کنکور آموتک فکر می‌کنیم. مرکز مشاوره کنکور آموتک، پیشرو در مشاوره کنکور ایران، اکنون در کنار دانش آموزان کرمانی است تا به آن‌ها کمک کند بهترین نتایج کنکور را به خود اختصاص دهند. مشاوره کنکور کرمان توسط این مرکز مشاوره انجام می‌شود. اما این مرکز مشاوره برای این که به شما کمک کند تا به بهترین نتایج برسید، از روش‌های پیشرفته آموزشی استفاده می‌کند. در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت می‌کنیم.

نحوه کار بهترین مشاور کنکور کرمان

فرقی ندارد که شما به دنبال بهترین مشاور کنکور هنر، ریاضی یا تجربی باشید، آموتک یک راهکار حرفه‌ای و مشاوره خبره برای شما دارد. این مرکز مشاوره با جدیدترین متدهای آموزشی تا انتهای انتخاب رشته و رفتن به دانشگاه کنار شما است. اما نحوه دریافت مشاوره در این مرکز مشاوره به 5 بخش تقسیم می‌شود. هرکدام از این بخش‌ها، حاصل تجربه سالیان زیاد مشاوره در زمینه‌هایی مثل مشاوره کنکور انسانی، مشاوره کنکور تجربی، مشاوره کنکور ریاضی و… است. در ادامه شما را بیشتر با آن‌ها آشنا می‌کنیم.

بهترین تیم مشاوره کنکور در کرمان تیم مشاوره دکتر معین الدین می باشد. پیش از این که وارد مجموعه شوید، با شما یک مصاحبه می‌شود. بعد از مصاحبه نیز یک تست روانشناسی MBTI دارید که باتوجه به نمرات و پاسخ‌های شما، برنامه ریزی کنکوری چیده می‌شود. بعد از این مراحل است که وارد 5 مرحله اصلی می‌شویم. شما با ثبت نام در طرح مشاوره سالیانه ما، درواقع 5 خدمت کوچینگ (Coaching)، منتورینگ (Mentoring)، مشاوره (Consulting)، برنامه ریزی (Planning)، آزمون (Test) را دریافت می کنید.

مشاوره هدیه رایگان در کرمان

شما این فرصت را دارید، با تکمیل فرم زیر، قبل از ثبت نام مشاوره کنکور، از مشاوره رایگان کارشناسان آموزشی ما استفاده نمائید. کارشناسان آموزشی و مشاوره ای آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به شما هستند فرم زیر را تکمیل کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

1- جلسات کوچینگ

اولین مرحله در مرکز مشاوره کنکور آموتک، مربوط به جلسات کوچینگ است. در این جلسات که به صورت هفتگی برگزار می‌شوند، شما به طور مستقیم با دکتر معین الدین در ارتباط بوده و سوالات خود را از او می‌پرسید. برگزاری جلسات کوچینگ 3 هدف عمده را دارد.

  • ایجاد انگیزه
  • آموزش‌ مهارت لازم برای کنکور
  • پرسش و پاسخ‌های هفتگی

در جلسات کوچینگ، حس و انگیزه خود برای شروع را به دست آورده و با تمام تکنیک‌های تست زنی، روش صحیح مطالعه و مهارت‌های دیگر آشنا می‌شوید. همچنین در جلسات هفتگی می‌توانید سوالات خود را مطرح کرده و سوالات دیگران را نیز بشنوید.

2- منتورینگ

در کنار کوچینگ، شما منتور شخصی خود را هم دارید. منتورها مشاوران خبره و کارآزموده‌ای هستند که در تمامی مراحل کنکور کنار شما بوده و هر شب از شما گزارش کار می‌خواهند.
منتورهای همراه شما خودشان نیز رتبه‌های برتر کنکور هستند. در نتیجه کاملا با شرایط شما آشنایی دارند. آن‌ها به طور مرتب با شما در ارتباط هستند. همچنین علاوه بر جلسات کوچینگ، جلسات هفتگی با منتور خود دارید.
در این جلسات پیشرفت‌ها و ناکامی‌های شما بررسی می‌شود، علت مشکلات درسی بررسی می‌شود و می‌توانید از نگرانی‌ها، مشکلات خود صحبت کرده و سوالات خود را نیز مطرح کنید.
این جلسات بسیار مهم بوده و بخش حیاتی در مشاوره کنکور شما هستند. بنابراین آن‌ها را حتما جدی بگیرید.

3- برنامه ریزی فردی

اولین چیزی که در برنامه ریزی برای شما بررسی می‌شود، پیشینه تحصیلی و وضعیت درسی شما است. مهم‌ترین مزیت مشاوره کنکور آموتک به این موضوع باز می‌گردد که هر فرد یک برنامه مشخص دارد.
یعنی شما که دانش آموز رشته تجربی هستید، با یک دانش آموز رشته تجربی دیگر، برنامه ریزی کاملا جداگانه و متفاوتی دریافت می‌کنید. در ابتدای این بخش اشاره کردیم که پیش از شروع مشاوره کنکور، از شما تست‌ روانشناسی گرفته می‌شود.
برنامه ریزی فردی که برای شما انجام می‌شود، طبق این موارد خواهد بود. این برنامه ریزی بسیار دقیق است. برای دقیقه دقیقه شما برنامه ریزی شده و بررسی می‌شوند.
پس شما در جلسات کوچینگ می‌آموزید که چطور تست بزنید، چطور درس بخوانید، یادداشت برداری کنید، نکات مهم را پیدا کنید و به نتایج خوب برسید.
در جلسات منتورینگ، یک همراه به شما اضافه شده و به شما کمک می‌کند تا دانسته‌های خود را مرور کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.
در نهایت در مرحله 3 است که باتوجه به شرایط و اوضاع شما، برنامه ریزی اختصاصی دریافت می‌کنید. اما این برنامه ریزی‌ها بدون ارزیابی قطعا فایده ندارند. بنابراین وارد فاز چهارم می‌شویم.

4- آزمون‌های فردی

این بخش بسیار بسیار مهم است. زیرا سنگ محک شما برای یادگیری بخش‌های دیگر، در این مرحله است. شما برنامه مشخصی داشته‌اید، سوالات خود را پرسیده و پاسخ دریافت کرده‌اید. حالا وقت آن رسیده تا خود را محک بزنید.
آزمون‌های فردی درست مثل برنامه ریزی‌های فردی، مخصوص خود شما طراحی شده و هر بخش از درس‌ها را که می‌خوانید، از آن بخش‌ها سوالاتی طرح می‌شود. این آزمون به صورت تست استاندارد کنکور طراحی شده و باید در طمان مشخصی به آن‌ها پاسخ دهید.
این سوالات بیشترین شباهت را به سوالات کنکور دارند. بنابراین اگر بتوانید در این آزمون‌ها نتایج مطلوبی کسب کنید، قطعا در آزمون اصلی یعنی کنکور نیز به نتایج خوبی دست پیدا می‌کنید.
اما در نظر داشته باشید که منتور شما باتوجه به وضعیت تحصیلی که دارید، شرکت در آزمون‌های کنکور آزمایشی مثل گاج، قلم چی و یا … را نیز پیشنهاد می‌کند.

5- کارگاه‌های ویژه والدین

اما در کنار تمامی مواردی که در مورد آن صحبت کردیم، والدین نیز نیاز به آموزش دارند. کارگاه‌های ویژه والدین دقیقا به همین منظور برگزار می‌شوند. این کارگاه‌ها به والدین آموزش می‌دهد که چطور با فرزند کنکوری خود برخورد کنند و چطور به جای القای نگرانی و ناامیدی بیشتر، تکیه‌گاه محکمی برایشان باشند.
در نهایت بعد از تمام این بخش‌ها، اگر بعد از 2 هفته فکر کردید که این مرکز مشاوره برای شما مناسب نیست، انصراف داده و کل هزینه پرداختی خود را پس بگیرید. برای این کار نیاز به هیچ توضیحی نخواهد بود.

در ادامه بخوانید: معرفی آموزشگاه های کنکور در کرمان

چطور در بهترین مرکز مشاور کنکور کرمان ثبت نام کنیم؟

بدون شک استفاده از آموزش درست و برنامه ریزی دقیق در تیم مشاوره دکتر معین الدین، تاثیر زیادی در رسیدن به موفقیت شما دارد. برای شرکت در مشاوره‌ها و بهره مندی از امکانات مشاوران حرفه‌ای مجموعه آموتک، کافی است در مشاوره تلفنی رایگان ما شرکت کنید.

همین حالا نام و نام خانوادگی خود را به شماره 09100848581 پیامک نمایید، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. شما یک جلسه رایگان با ما مشاورین ما صحبت خواهید کرد و پس از آشنایی با شیوه کار و پرسش و پاسخ در صورت تمایل میتوانید طرح مشاوره کنکور با تیم مشاوره دکتر معین الدین را ثبت نام نمایید.

مشاوره هدیه رایگان در کرمان

شما این فرصت را دارید، با تکمیل فرم زیر، قبل از ثبت نام مشاوره کنکور، از مشاوره رایگان کارشناسان آموزشی ما استفاده نمائید. کارشناسان آموزشی و مشاوره ای آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به شما هستند فرم زیر را تکمیل کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نتیجه گیری

قطعا پیدا کردن بهترین مشاور کنکور کرمان، نقش زیادی در افزایش شانس موفقیت شما دانش آموزان کرمانی دارد. بهترین‌ها از تجربیات خود استفاده کرده و سعی می‌کنند به هر دانش آموز با توجه به شرایط و روحیاتش کمک کنند. ما در این مطلب بهترین مرکز مشاوره کنکور یعنی مرکز مشاوره کنکور آموتک را به شما معرفی کردیم. این مرکز مشاوره نه تنها در کرمان، بلکه در سراسر ایران به عنوان بهترین مرکز مشاوره کنکور، تحت نظر جناب آقای دکتر معین الدین فعالیت داشته و طی چند سال اخیر عملکردهای فوق‌ العاده‌ای هم داشته است. ما باور داریم شما می‌توانید. همین حالا برای اولین جلسه مشاوره که رایگان است اقدام کنید و به خود شانس رسیدن به آرزوهایتان را بدهید.

پاسخ به سوالات رایج شما

بهترین مشاوره کنکور در کرمان کیست؟

تیم مشاوره دکتر معین الدین بهترین تیم مشاوره کنکور در کرمان می باشد. شما با ثبت نام در طرح مشاوره سالیانه ما، درواقع 5 خدمت کوچینگ (Coaching)، منتورینگ (Mentoring)، مشاوره (Consulting)، برنامه ریزی (Planning)، آزمون (Test) را در قالب مشاوره کنکور دریافت می کنید.

چگونه برای مشاوره کنکور در کرمان ثبت نام کنیم؟

کافیست نام و نام خانوادگی و مقطع و رشته تحصیلی خود را به شماره ۰۹۱۰۰۸۴۸۵۸۱ پیامک ارسال نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

جلسات مشاور کنکور در کرمان در چه زمان هایی برگزار می شود؟

فرآیند جلسات مشاوره به صورت هفتگی برگزار می گردد. و در طول هفته هم ارتباط مشاور و دانش آموز از طریق تماس تلفنی و شبکه های اجتماعی برقرار است و دانش آموز می تواند سوالات و ابهامات خود را در کوتاهترین زمان با مشاور در میان بگذارد.

هزینه و قیمت مشاوره کنکور چقدر است؟

هزینه مشاوره بسته به طرح انتخابی شما متفاوت است. برای اطلاع دقیق از شرایط و هزینه ها همین حالا نام و نام خانوادگی و مقطع و رشته تحصیلی خود را به شماره ۰۹۱۰۰۸۴۸۵۸۱ پیامک ارسال نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.