کلینیک مشاوره تحصیلی دکتر معین الدین، به عنوان تخصصی ترین مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان در تمامی زمینه های مشاوره تحصیلی از دبستان تا دانشگاه در خدمت همشهریان عزیز اصفهانی است.

همه دانش­ آموزان روش خواندن از روی متن را می­دانند اما نکته ­ای که باید به آن توجه داشته باشیم این است که در هنگام خواندن باید از کدام روش­ یادگیری و تکنیک مطالعاتی استفاده کنیم؟ با مراجعه به یک مشاور تحصیلی مناسب، دانش ­آموزان می­توانند از یک برنامه ­ریزی تحصیلی مفید و منحصربه­ فرد بهره ­مند شوند. یکی از بهترین و معروف­ ترین مشاور تحصیلی اصفهان برای برنامه تحصیلی کارآمد، استاد معین الدین هستند که با روش­ ها و تکنیک­های ویژه خود، دانش­ آموزان را برای برنامه ­ریزی کنکور کاملا آماده می­کنند. در ادامه، به تعدادی از این روش­ها می­پردازیم.

مشاور کنکور اصفهان
مشاور کنکور اصفهان

روش یادگیری اصولی برای سرعت بیشتر و ماندگاری بالاتر در خواندن مطالب

همه افراد بعضی از خاطرات خاص و مهم گذشته خود را با جزئیات به یاد دارند. استاد معین الدین از همین تکنیک که در مدارس اروپایی بکار گرفته می­شود، برای برنامه تحصیلی دانش ­آموزان استفاده می­کند. در مراحل اولیه ذهن دانش ­آموزان وارد حالت آلفا و اکتیو می­شود که یعنی ذهن آماده دریافت اطلاعات است. در مرحله بعد، ذهن شما در حالتی قرار می­گیرد که می­تواند اطلاعات را با سرعتی 3 برار بیشتر از سرعت معمول جذب کند. این اطلاعات به­ دلیل نحوه جذب خود 8 برابر ماندگارتر نیز هستند.

استفاده از برنامه تحصیلی «SWOT» برای بالاتر رفتن رتبه

دکتر معین الدین از روش­ های به­ روز و کاربردی بهره می­گیرد و معتقد است که باید از علم و تجربه با هم استفاده کرد. در روش یادگیری مشاوره تحصیلی «SWOT» برنامه ­ریزی تحصیلی شما مطابق با خود شما و به­ صورت منحصر­به­ فرد تهیه می­شود. این تکنیک تحصیلی عملی توانسته است در یک بازه زمانی 4 ماهه رتبه­ های بالای 10 و یا حتی 20 هزار را به رتبه­های 3 و 2 رقمی برساند.

برنامه ریزی درسی برای کنکور

 برنامه درسی خاص هر فرد کنکوری

یکی از دلایلی که دکتر معین الدین را یک مشاور تحصیلی اصفهان عالی می­کند، توجه بسیار بالای ایشان به هر فرد و ویژگی­ های خاص فرد است. استاد معین الدین از هر یک از دانش ­آموزان خود می­خواهد تا حتی تفکرات فردی خود را توضیح دهند تا برنامه ­ریزی تحصیلی بهتر و مرتبط با توانایی هر فرد ارائه دهد. اگر میخواهید با بهترین مشاور کنکور اصفهان بیشتر آشنا شوید همین حالا نام و نام خانوادگی خود را به شماره 09100848581 ارسال نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

روش «ایده طراح» برای کنکوری­های اصفهانی

معلم ریاضی زبده هنگامی که یک مسئله را می­بیند، می­تواند بدون معطلی راه­ حل را در ذهن خود پیدا کند و آن را روی برگه پیاده کند. برای رسیدن به این مرحله از توانایی و تسلط با حل نمونه تست­های نه ­چندان زیاد، استاد معین الدین تکنیک «ایده طراح» را معرفی می­کند. استاد معین الدین با یک برنامه تست منظم و مفید به دانش­ آموزان کمک می­کند تا با روش طراحان سوالات کنکور آشنا شوند و حتی بتوانند طرح آن­ها را حدس بزنند.

چک کردن گزارشات دانش­ آموزان کنکوری اصفهان

برخلاف بعضی از مشاوران تحصیلی که بررسی گزارش دانش ­آموزان خود را به زیرمجموعه خود واگذار می­کنند، استاد معین الدین گزارشات روزانه شاگردان خود را خود بررسی می­کند و به همراه دانش­ آموز به رفع اشکال می­پردازد تا با توانایی­ های هر فرد بیشتر آشنا شود. استاد معین الدین به­ عنوان یک مشاور تحصیلی اصفهان ویژه عمل می­کند.

ایجاد رقابت درست و مناسب سیستم آموزشی استاد معین الدین

بسیاری از کنکوری­ ها سطح و روش مطالعه خود را با دیگر دانش ­آموزان مقایسه می­کنند. همین نکته ذهن را آشفته خواهد کرد که در یادگیری فرد نیز اختلال ایجاد می­کند. استاد معین الدین سعی دارد با درنظر گرفتن سطح علمی و ویژگی­ های هر فرد، به دانش ­آموزان بفهماند که رقیب آن­ها دیگر داوطلبان کنکور نیستند. رقیب این دانش ­آموزان خود آن­ها هستند که باید سعی کنند هر دفعه عملکرد بهتری داشته باشند.

توصیه ­های دکتر معین الدین درمورد تاثیر انظباط فردی بر یادگیری

دکتر معین الدین در کارگاه های مشاوره ­ای خود به دانش ­آموزان توصیه می­کند تا برنامه­ ریزی تحصیلی منظم مناسب خود را داشته باشند. سیستم مغز هر شخص طوریست که نسبت به نظم واکنش مثبتی دارد و در هنگام ایجاد نظم در شرایط یادگیری بهتر و بالاتری قرار دارد. نظم فردی راهی برای رسیدن به اهداف است. مغز شما به بخش­ های مختلفی تقسیم شده است که هر کدام از این بخش­ها برای یادگیری یک مطلب و موضوع است.

روانشناسان می­گویند که انظباط شخصی در کارها به نظم فکری ساده ­تری نیز کمک می­کند تا در هنگام مطالعه و یادگیری، مطالب بهتر در ذهن شما ذخیره شود. به همین دلیل استاد حسین­پور دانش­آموزان را دعوت به نظم فردی می­کند تا عملکرد بهتری نیز در انجام برنامه درسی و تحصیلی خود داشته باشند. با عادت به این انظباط فردی، ذهن قدرت بهتری برای یادگیری مطالب درسی خواهد داشت. شاگردان استاد حسین­پور، همواره از آرامش و تمرکز خود سخن می­گویند.

وقت­ شناسی استاد معین الدین در دوره مشاوره تحصیلی اصفهان

تقریبا همه افراد به یک برنامه و مدیریت زمانی عالی در زندگی خود نیاز دارند. یکی از نگرانی­ های عمده داوطلبان کنکور، مدیریت زمان آن­ها هنگام کنکور است. استاد معین الدین به­ عنوان یک مشاور تحصیلی اصفهان خوش­نام، توجه خاصی به مدیریت زمان هر یک از شاگردان خود دارد. دانش ­آموزانی که توانایی بالایی در مدیریت زمان تست ­زنی خود دارند، استفاده بهتر و باکیفیت ­تری نیز از اوقات فراغت خود می­برند. اگر زمان خود را به­ درستی مدیریت کنید، شما می­توانید یک روز مفید با عملکردی خوب چه در برنامه­ریزی تحصیلی چه در هنگام فراغت خود داشته باشید. هنگامی که شما یک برنامه زمانی مناسبی داشته باشید، قطعا نگرانی و آشفتگی کمتری در طول روز خود خواهید داشت. همین نکته کیفیت زندگی شما را بسیار بالا می­برد.

مدیریت زمان تست­ زنی

مشخص کردن هدف کنکور­ی­های اصفهان با کمک مشاوره دکتر معین الدین

شاید برای بسیاری از دانش ­آموزان مشخص کردن هدف کار راحتی باشد اما بعضی از افراد در انتخاب هدف مناسب خود با مشکل مواجه می­شوند. استاد معین الدین تمام تلاش خود را می­کند تا با درنظر گرفتن سطح علمی­، ویژگی­ها و روحیات هر فرد، هدف شاگردان خود را چه بلندمدت و چه کوتاه­ مدت، مشخص کند. این استاد خبره در مشاوره­ های تلفنی خود، اهداف دانش­ آموزان خود را به آن­ها یادآور می­شود تا با شوق و انرژی به راه خود ادامه دهند. رسیدن به هدف، نیازمند یک برنامه مناسب، منظم و دائمی است. چرا که اهداف بدون درنظر گرفتن یک برنامه مناسب تنها افکار شما هستند و هیچ قدرتی ندارند. انتخاب هدف، اولین مرحله برای دانش ­آموزان است.

مشاوره تحصیلی دبستان در اصفهان

مشاوره تحصیلی متوسطه اول در اصفهان

مشاوره تیزهوشان نهم و مشاوره تیزهوشان ششم

مشاوره هدایت تحصیلی و انتخاب رشته نهم در اصفهان

انتخاب رشته نهم اصفهان

مشاوره کنکور و متوسطه دوم در اصفهان

موسسه آموزشی دکتر معین الدین بهترین و تخصصی ترین تیم مشاوره کنکور اصفهان را دارا می باشد.

مشاوره انتخاب رشته اصفهان

مشاوره تحصیلی در اصفهان – مشاور تحصیلی در اصفهان

سخن آخر

امروزه، بسیاری از داوطلبان کنکور در اصفهان، به ­دنبال یک مشاور تحصیلی اصفهان بسیار عالی هستند. این داوطلبان در آزمون­های آزمایشی شرکت می­کنند اما به دلیل تراز پایین، بسیار ناراضی هستند. استاد معین الدین با یک برنامه مناسب برای جلوگیری از به­ وجود آمدن این نارضایتی، ابتدا در زمانی کوتاه شاگردان خود را آماده شرکت در چنین آزمون­ هایی می­کند تا از نگرانی دانش ­آموزان بکاهد. سپس، دانش­آموزان را دعوت به شرکت در این آزمون آزمایشی می­کند تا در همان مرحله اول با نگرانی شاگردان خود برای تراز روبه ­رو نشود.