تا به حال به این فکر کرده‌اید که برای گذراندن دوره کنکور به یک مشاور نیاز دارید یا نه؟ برخی از دانش آموزان ترجیح می‌دهند این مسیر را به تنهایی بگذرانند. اما خب برخی دیگر به این فکر کرده‌اند که به یک انگیزه دهنده و راهنمای کار بلد نیاز دارند. اینجا است که نیاز به یک مشاور حرفه‌ای احساس می‌شود. دانش آموزان شهرهای مختلفی مثل سنندج، سعی می‌کنند به دنبال بهترین مشاور کنکور سنندج باشند. اگر شما یک دانش آموز سنندجی هستید و به این فکر کرده‌اید که در ادامه مسیر کنکوری خود به مشاوره نیاز دارید، پس این مطلب را از دست ندهید. قرار است بهترین مشاور کنکور سنندج را در ادامه به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین مشاور کنکور سنندج

قطعا به عنوان یک دانش آموز سنندجی، متوجه این موضوع هستید که کنکور رقابت بزرگی است و نیازمند یک راهنمای کاربلد و خبره در این راه هستید. بنابراین طبیعی است که به دنبال بهترین مشاور کنکور سنندج باشید. اینجا پایان جستجوهای شما برای این موضوع خواهد بود. مشاوره کنکور خود را با مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین شروع کنید.

مرکز مشاوره کنکور و مشاور تحصیلی دکتر معین الدین، به عنوان بهترین مشاور کنکور سنندج و حتی ایران فعالیت کرده و در موارد مختلفی از جمله انتخاب رشته دبیرستان، مشاوره تحصیلی، مشاوره کنکوری و انتخاب رشته دانشگاهی کنار شما است.

این مرکز مشاوره با تکیه بر دانش و تجربه‌ای که طی سالیان طولانی فعالیت خود کسب کرده، بهترین برنامه ریزی‌ها را برای شما تدارک ببیند. این مرکز مشاوره یک برنامه چند مرحله‌ای و استثنایی را برای دانش آموزان کنکوری اهل سنندج خود در نظر گرفته تا بتوانند پله‌های ترقی را هرچه سریعتر بالا بروند.

مراحل کار مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین

قطعا داشتن انگیزه برای درس خواندن و داشتن یک هدف واحد، برای دانش آموزان بسیار مهم است. اگر می‌خواهید مثلا بهترین مشاور کنکور هنر را داشته باشید، باید خود را برای تلاش مضاعف هم آماده کنید تا شما هم بتوانید به بهترین نتیجه برسید.

فرقی ندارد که شما به مشاوره کنکور ریاضی، مشاوره کنکور تجربی یا مشاوره کنکور انسانی نیاز دارید، یک برنامه اختصاصی برای شما در نظر گرفته می‌شود. اگر می‌خواهید بخشی از دانش آموزان موفقی باشید که از مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین برنامه دریافت می‌کنند، باید در یک مصاحبه اولیه شرکت کنید.

در این مصاحبه که به صورت آنلاین است، از شما در مورد انگیزه سوال می‌شود. سپس باید یک تست روانشناسی برای بررسی وضعیت روحی و روانی شما شرکت کنید. در ادامه خواهیم گفت چرا این مراحل مهم هستند.

اما بعد از این مراحل است که وارد برنامه اصلی مرکز مشاوره تحصیلی و کنکوری دکتر معین الدین می‌شوید. این مراحل به شرح زیر هستند.

1: جلسات کوچینگ

اولین مرحله از برنامه‌های کنکوری مرکز مشاوره دکتر معین الدین، مربوط به جلسات کوچینگ است. این جلسات به صورت هفتگی برگزار می‌شود. در این جلسات شما از صفر تا صد با کنکور آشنا می‌شوید. در این جلسات در مورد این که چطور تست بزنید، چطور انگیزه کافی برای ادامه داشته باشید، چطور لایف استایل کنکوری پیدا کنید و چطور به یک دانش آموز کنکوری درست و حسابی تبدیل شوید، صحبت می‌شود.

2: جلسات منتورینگ

اگر خاطرتان باشد، ذکر کردیم که یک تست روانشناسی از شما گرفته می‌شود. نتیجه آن در انتخاب یک منتور تاثیر گذار است. برای این که درس خواندن هدفمندتر و حرفه‌ای‌تری داشته باشید، یک منتور هم برای شما در نظر گرفته می‌شود. منتور باتوجه به تست روانشناسی به نسبت با روحیات شما آشنا شده‌ است. این منتور که خود یک رتبه برتر کنکوری است، در تمام مسیر در کنار شما بوده و جلسات هفتگی هم برای شما برگزار می‌کند. در این جلسات می‌توانید مشکلات و نگرانی‌های خود را در میان بگذارید. در کنار آن هر روز نیز گزارش کار خود را به او می‌دهید.

3: برنامه ریزی فردی

حیاتی‌ترین بخش هر آزمون، داشتن یک برنامه منظم جهت آمادسازی برای آن است. در طی مدتی که در جلسات هفتگی با منتور خود دارید، او به خوبی با روحیات، نیازها و نقاط قوت و ضعف شما آشنا می‌شود. بنابراین باتوجه به پایه تحصیلی که دارید، نیازتان و حتی وضعیت روحی و خانوادگی که دارید، یک برنامه مخصوص به خودتان طراحی می‌کند. در این برنامه برای دقیقه به دقیقه شما برنامه ریزی می‌شود. این برنامه شما را ملزم می‌کند در ساعات مشخصی از روز درس بخوانید، تست بزنید و نظم و انضباط فردی کاملی در کارهای خود داشته باشید.

4: آزمون‌های فردی

مگر می‌شود برنامه ریزی مشخصی داشته باشید اما این برنامه ریزی به چالش کشیده نشود؟ آزمون‌های فردی دقیقا به این منظور طراحی شده‌اند. شما باتوجه به درسی که مطالعه کرده‌اید، به چالش کشیده می‌شوید. آزمون‌های فردی، آزمون‌های تستی استاندارد کنکوری هستند که دقیق شبیه سوالات کنکوری بوده و در یک مدت زمان معین باید به آن‌ها پاسخ دهید. اهمیت این سوالات در این است که مشابه آن‌ها اغلب در کنکور نیز طرح می‌شوند. اگر بتوانید مهارت کافی برای پاسخ دادن به این سوالات را در آزمون‌های فردی کسب کنید، به شما قول می‌دهیم که در کنکور نیز عملکرد مطلوبی از خود نشان می‌دهید.

5: کارگاه‌های ویژه والدین

بیشتر مراکز مشاوره کنکور، تنها به دادن برنامه‌ای مختصر به خود دانش آموزان اکتفا می‌کنند. اما ما در مرکز مشاوره کنکور دکتر معین، کاملا به نقش والدین در موفقیت فرزندانشان در کنکور واقع هستیم. کارگاه‌های ویژه والدین دقیق به این منظور طراحی شده‌اند. این کارگاه‌ها برای والدین برگزار می‌شود تا نیازهای فرزندان خود را بشناسند و بیشتر سعی کنند آن‌ها را درک کنند. والدین در این کارگاه‌ها می‌آموزند که چطور تکیه‌گاه امنی برای فرزندان خود باشند و چطور به آن‌ها کمک کنند تا کنکور را به بهترین نحو پشت سر بگذارند.

سخن آخر

وقتی صحبت از کنکور می‌شود، بیشتر دانش آموزان وحشت زده به آن فکر می‌کنند. این وحشت گاهی به قدری زیاد است که دانش آموز توانایی درس خواندن را از دست می‌دهد. اما این مشاور کنکور است که این ترس و وحشت را از بین می‌برد. اما قطعا هر مشاوری نمی‌تواند راهنمای مناسبی برای دانش آموزان باشد. بهترین مشاور کنکور است که بهترین راهنما هم می‌باشد. مرکز مشاوره کنکور دکتر معین الدین به عنوان بهترین مشاور کنکور سنندج و ایران، همان راهنما و مشاوری است که شما را به آنچه که می‌خواهید می‌رساند. شما تلاش کنید، رساندن شما به موفقیت را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید